Мате Римац го најави новото Bugatti

По спојувањето на компаниите Bugatti и Rimac Automobili, многумина се прашуваа во кој правец ќе оди францускиот бренд познат по луксузните хиперспортски автомобили. Мате Римац откри неколку важни детали за новиот модел.

Со моделите Mistral и Bolide, Bugatti формално се збогува со познатиот 8.0-литарски W16 мотор. Моќниот мотор со четири турбо полначи сега е стар повеќе од 20 години, а своето патување ќе го заврши во 2024 година кога Bugatti ќе ги испорача последните примероци од овие два модели. Секако, веќе некое време се поставува прашањето што е следно, особено по спојувањето на Bugatti со хрватската компанија Rimac Automobili, која се стекна со слава со електричните хиперспортски автомобили Concept One и Nevera. Иако многумина очекуваа дека само ќе го стават познатото лого на EB на Nevera и така ќе ја завршат работата, новооснованата компанија Bugatti Rimac сè уште развива целосно нов хипер спортски автомобил „од нула“.

Британскиот магазин Auto Express разговараше со Мата Римац за тоа што следува по Chiron. Во свој стил, Rimac, кој е познат по својата најсовремена EV технологија, ги изненади сите и објави дека почнале да развиваат мотор со внатрешно согорување две години пред спојувањето со Bugatti. Накратко, следниот Bugatti Mate беше опишан од Rimac како „хиперавтомобил претворен како хибрид“, па следното ремек дело од Molsheim ќе има „целосно луд“ мотор со внатрешно согорување. Мате Римац тврди дека сите ќе бидат воодушевени кога новиот модел ќе биде претставен следната година.

Овој 34-годишен хрватски иноватор и бизнисмен истакна дека следниот модел на Бугати нема да има врска со постоечките модели: „Тој е целосно нов, така што од ниту еден автомобил не е земен ниту еден дел. Ништо не е пренесено од Хирон, ништо не е пренесено од Невера. Сè е направено одново.

Ова е особено шокантно бидејќи првичниот план на Bugatti беше да го замени Chiron со нов SUV модел во стилот на неодамна претставениот Ferrari Purosangua, но со електричен погон.

Разликите помеѓу следното Bugatti и Nevera ќе се прошират надвор од погонската единица, објаснува Мате Римац: „Концептот и идејата на Bugatti е да биде автомобил со кој можете да дојдете во театар, но подоцна да возите на 400 km/ h на автопат. Ќе биде уште поубав, поаналоген автомобил, како некој скап и прецизно направен рачен часовник. Со Rimac сакаме да биде и да остане апсолутно луд, целосно електричен хипер спортски автомобил што вози на 60 km/h со огромен облак од чад зад вас, кој има и автономни режими на дрифт, како и други футуристички работи“.

Пред поврзувањето со Rimac, Bugatti беше во неволја бидејќи матичната компанија Фолксваген дури размислуваше за целосно укинување на легендарната француска марка или пронаоѓање нов сопственик.

Мате Римац објаснува дека откако била донесена одлуката за спојување на двете компании, веднаш се откажал од првичниот план за лансирање на теренец, одлучувајќи наместо тоа да работи на хибриден хиперавтомобил. Тој модел ќе биде претставен следната година, но со оглед на тоа што испораките на Mistral и Bolide се закажани за 2024 година, веројатно е дека новиот Bugatti нема да се појави на улиците околу 2025 година.

Претходна Аргентина ја освои титулата светски шампион во играта на деценијата
Следна Минатата година Мајкл Џордан заработи 2,5 пати повеќе отколку во целата своја НБА кариера

Награден напис

Carlex претстави одличен рестомод проект заснован на BMW Серија 6

Полската компанија Carlex Design ќе понуди обновено и изменето издание на еден од најубавите модели …

Како Роналдо ги решава проблемите

Португалскиот фудбалер Кристијано Роналдо реши да направи нов деловен потфат купувајќи ја медиумската компанија Кофина …

Don`t copy text!