Arteon Shooting Brake пристигнува во исто време со подобрената верзија на моделот врз кој се базира, а тоа е Arteon Fastback за кој исто така објави рендер.
„Создадовме нова рамнотежа помеѓу брзината, моќта и просторот“, рече првиот човек задолжен за дизајнот на Фолксваген, Клаус Бишоф.
Пристигнувањето на верзијата Shooting Brake во понудата на Артеон е смел потег на Фолксваген, бидејќи многу производители се сомневаат дури и во седаните со оглед на популарноста на теренците.
Пример е Lexus IS кој воопшто нема да се појави во Европа.
Освен Arteon Shooting Brake и и брза тапромена на дизајнот на Arteon fastback, Фолксваген носи значителни подобрувања и во новите технологии и интелигентните системи за удобност и помош на возачот.
Ентериерот ќе биде нов, а вклучува и најновиот инфозабавен систем.
Во Фолксваген тврдат дека сите мотори се економични, имаат ниска емисии и се моќни.
Arteon, најверојатно, ќе биде достапен со 2,0-литарски турбо бензински и дизел опции во случајот со седанот, но и со дополнителен 48V благ хибриден систем. Посилна верзија од одделот R на Volkswagen се очекува нешто подоцна, и ќе се напојува со подобрена верзија на познатиот EA888 2.0-литарски четирицилиндричен турбо бензински мотор кој развива 329 КС.
Новиот Артеон ќе има „попаметни“ помошни системи. Travel Assist е адаптиран за долги патувања и ќе може да „преземе контрола, забрзување и сопирање при брзина до 210 км на час, но со контрола на возачот“.