Новиот крал на Нирбургринг кога станува збор за електричните автомобили стана Porsche Taycan Turbo S.
Уште пред неговото претставување, Porsche Taycan веќе поставуваше рекорди. Во август 2019 година, верзијата j Turbo постави време на круг од 7 минути и 42 секунди на патеката Нирбургринг, што беше направено од тест-возачот Ларс Керн кој возеше претпродукциски прототип. Електричниот автомобил од Цуфенхаузен беше симнат од тронот во септември 2021 година, кога Tesla Model S Plaid излета во зелениот пекол за 7 минути и 35 секунди, но Turbo S возвраќа.
Сепак, тоа не е „обичен“ Taycan Turbo S, туку пример опремен со нов пакет со перформанси и PDCC системот (Porsche Dynamic Chassis Control). Освен спортските тркачки седишта и задолжителниот рол-кејџ, електричниот автомобил беше во фабричка конфигурација и дури тежеше колку автомобилите што се наоѓаат во салоните. На воланот повторно беше Керн, кој постави нов рекорд во круг на патеката од 20,8 километри со време од 7 минути и 33 секунди. Тоа значи дека времето на Тесла било „соборено“ за околу две секунди.
Пакетот за перформанси вклучува 21-инчни тркала со гуми Pirelli P Zero Corsa, а Prosche 4D Chassis Control доби софтверска надградба. Клиентите можат да го нарачаат Taycan Turbo S со оваа надградба преку Porsche Tequipment, но засега само во Германија.
Цената на пакетот е 13.377 евра и е достапен исклучиво за Taycan Turbo S (2023), чие производство започна на крајот на минатиот месец. Монтажата се врши само по испораката на автомобилот до купувачот, а во цената е вклучен превозот и данокот, при што нема влијание на гаранцијата.
И додека Taycan Turbo S успеа да го победи Model S Plaid, сепак не е севкупно најбрзиот електричен автомобил на Нирбургринг. Таа титула ја држи Nio EP9 кој ја помина патеката за 6 минути и 45 секунди во мај 2017 година, но рекордот не се смета за сериски автомобили бидејќи Nio произведе само 16 примероци. Истата приказна е и со моделот ID на Фолксваген. R и неговото неверојатно време на круг од 6 минути и пет секунди во јуни 2019 година.