Подморницата Кронос има двоен погон и може да изведува различни операции

Компанијата Хајленд Системс од Обединетите Арапски Емирати претстави нов дизајн на подморница што изгледа како ража или футуристички вселенски брод.

Станува збор за подморница наречена Кронос, чиј дизајн радикално го менува погледот на овој тип на пловила, како надворешно така и внатрешно.

Подморниците беа дизајнирани за „тајни“ операции и со текот на времето многу се подобрија. Сепак, основниот дизајн и форма се повеќе или помалку стандардни. Меѓутоа, како што напредува развојот на новите технологии како што се електричните мотори и автономните возила, постои можност да се сменат подморниците за да бидат поефикасни и уште помалку „видливи“.

Минатата година проектот Manta-Ray на DARPA влезе во следната фаза, а сега Хајленд Системи дизајнираше нешто слично. Навистина, тоа не е подморница без екипаж, но нејзиниот дизајн е импресивен.

Подморницата е дизајнирана да прими десет патници и еден член на екипажот. Радикалниот нов дизајн на трупот овозможува поголеми брзини и помала потрошувачка на гориво, а подморницата може да врши комерцијални операции или да се прилагоди специјално за спасувачки и борбени операции.

Дополнително, дизајнот вклучува двоен погон, дизел генератор и електромотор, кои во комбинација можат да обезбедат времетраење на работата до 54 часа. Интересно е што „крилата“ на подморницата може да се преклопат за да се олесни нејзиниот транспорт на копно. Подморницата е долга 9.025 mm, широка 7.432 и висока 2.089 mm и не може да се спореди ниту со некои од најголемите подморници. Тежи само 10.000 kg и може да носи 3.000 kg товар.

Кога се користи со дизел мотор, подморницата може да постигне брзина нешто помала од 80 km/h на површината или 50 km/h под вода. Што се однесува до длабочината, „работната“ длабочина е 100, а максималната е 250 метри.

Електричниот мотор развива 1.200 КС и може да се користи за погон. Во режим на батерија, подморницата може да работи 36 часа, а снабдувањето со кислород трае исто толку време. После тоа, батеријата мора да се полни 1,5 часа, што исто така е потребно за полнење на резервоарот со воздух.

Внатрешноста на подморницата е опремена со клима уред и адаптивен систем за осветлување. Кога е потребно, системот за одржување на живот автоматски се активира. Фотографиите од внатрешноста откриваат дека е пространа за патниците.

За борбени операции, подморницата може да биде опремена со шест мини-торпеда кои можат да уништат непријателски бродови и пристанишни бази.

Претходна Само пет среќници ќе го добијат Mercedes-AMG GT3 Edition 55
Следна Црвена Звезда остана без пласман во групната фаза од Лигата на шампионите

Награден напис

Carlex претстави одличен рестомод проект заснован на BMW Серија 6

Полската компанија Carlex Design ќе понуди обновено и изменето издание на еден од најубавите модели …

Како Роналдо ги решава проблемите

Португалскиот фудбалер Кристијано Роналдо реши да направи нов деловен потфат купувајќи ја медиумската компанија Кофина …

Don`t copy text!