Успехот на Samsung се заснова на долгорочна деловна стратегија, а за негово поставување во турбулентниот технолошки сектор потребна е иновација. Јужнокорејскиот технолошки гигант е секако тоа, ако се земе предвид дека во 2021 година има најмногу патенти.
Според податоците обезбедени од Bankless Times, Samsung има 90.146 признати патенти на глобално ниво. Зад него е комплетната Кинеска академија на науките со 78.400 патенти и само од тоа може да се заклучи колку е моќен Samsung во однос на иновативноста.
Од преостанатите десет најголеми носители на патенти во светот, 58.500 се Media Group, 48.300 се Huawei, а потоа следат China Petrochemical Corp. (45.400), China State Construction (42.700), Gree Electrical Appliance (42.100), IBM (41.900), Canon (40.700) и Panasonic (37.500).
Како што може да се види, единствената американска компанија или организација на листата е IBM, која во текот на децениите често била прва на листата на сопственици на најмногу патенти. Но, тоа се промени во текот на изминатите неколку години, најмногу со појавата на 5G мрежите и сè што оди со нив, но и со појавата на вештачката интелигенција. Тоа ги „подигна“ некои од нив.
Кина, пак, е најсилна во однос на патентите кои доаѓаат од нејзина територија. Севкупно, има повеќе од 250.000 од нив, што сочинува 29 отсто од сите моментално одобрени патенти. Соединетите Американски Држави се на 24 отсто, а Јапонија со 19 отсто. Така, иако нема голема разлика во однос на моќта, сепак Кина има предност.
Истовремено, Кина го поттикнува развојот и истражувањето на државно ниво, САД имаат корпоративна култура и такво нешто не е приоритет. Што не изгледа како долгорочна квалитетна деловна стратегија. Но, времето ќе го даде најдобриот одговор за тоа колку е важно да се „акумулираат“ патенти, и колку е важно да се свртиме кон оние кои се директно корисни за масите, за да можат повеќе да се користат и да направат предност.