Иако некои веруваат дека иднината на тјунерите не изгледа добро поради електричните автомобили, Brabus покажува како една тјунерска компанија може да опстане во ерата на електрични автомобили.
За својот нов проект, Brabus го избра најмоќниот електричен модел на Mercedes EQS 450, за кој подготви аеродинамичен комплет за каросерија усовршен во тунелот за аеродинамика за да го направи елегантниот лифтбек уште поелегантен и аеродинамичен. Со коефициент на отпор од 0,20, EQS е веќе најдобар во сегментот кога се во прашање сериските автомобили, а Brabus го намали тој коефициент за 7,2 отсто.
Сите компоненти се направени од јаглерод и имаат сјаен или мат финиш. Меѓу додатоците се елементите за дефлектор на воздухот пред лакови на задните тркала кои го оптимизираат протокот на воздух. Напред има нов спојлер за усни, додека одзади има дифузор кој го намалува аеродинамичкото подигање. Подобрата аеродинамика, исто така, имаше ефект на зголемување на опсегот за 7 проценти кога автомобилот се движи со брзина помеѓу 100 и 140 km/h.
Најзабележителна промена се бандажите Monoblock, кои се специјално модифицирани за EQS, а се со димензии од 20 до 22 инчи. Автомобилот на фотографиите од тунелот за ветер има 22-инчен сет со гуми 255/35 ZR22 напред и 295/30 ZR22 задни. Модификациите на суспензијата го намалија EQS за 15 mm напред и 20 mm назад.
Опциите за персонализирање на внатрешноста се многу, а за багажникот се нудат различни видови кожа и велур. Клиентот може да добие алуминиумски и карбонски стапалки, додека Brabus подготви и табли за праговите со осветлено лого.