Koenigsegg го претстави CC850 со 1.385 КС и мануелен менувач

Тешко е да се поверува дека поминаа 20 години откако првиот Koenigsegg CC8 излезе на улиците, а сега е почестен со CC850, кој изгледа речиси идентично со моделот што го постави новиот стандард во 2002 година. Сепак, сличноста престанува со изгледот.

Деталите се уште се оскудни, но познато е дека CC850 е придвижуван од 5,0-литарски твин-турбо V8 мотор кој развива 1.385 КС кога работи на гориво E85. Со „нормално“ гориво испорачува 1.185 КС, додека максималниот вртежен момент е 1.385 Nm. Бројките се исти кога станува збор за тежината, бидејќи автомобилот тежи 1.385 килограми.

Девет-брзинскиот менувач „Light Speed ​​Transmission“ на Jesko е поврзан со моторот, но редизајнираната внатрешност има рачен менувач со 6 брзини. Тоа не е само украс за последователни менувања на брзините, бидејќи и педалата на куплунгот му е достапна на возачот. Поентата е дека тоа е електронски систем. Koenigsegg ја комбинираше работата на педалата на спојката и механичките промени на брзините со менувач со повеќе спојки со девет брзини. Резултатот е нешто што Koenigsegg го нарекува менувач TWMPAFMPC, што значи „најмоќен и најбрз сериски автомобил со рачен менувач“. Во рачниот режим, CC850 вози како автомобил со стандарден рачен менувач, што бара спојката да се користи за менување брзини. Сепак, само шест од деветте брзини се достапни во овој режим, сепак, специфичните брзини зависат од режимот на возење, така што во основа сите девет се достапни, само треба да го промените режимот за да ги користите. Во спротивно, доволно е да го изберете автоматскиот режим.

Што се однесува до перформансите. во Koenigsegg сè уште не ги објавија деталите. CC850 е двојно помоќен од оригиналниот CC8S, но има помала моќност од Jesko. Сепак, се очекува да биде многу брз и редок, бидејќи Koenigsegg планира да произведе само 50 примероци за да го одбележи 50-тиот роденден на основачот на компанијата Кристијан фон Коенигсег.

Цената ќе се знае малку подоцна.

Претходна Фудбалерот на Атлетико предизвика скандал во Мадрид
Следна Усеин Болт поднесе барање да ја регистрира својата позната поза како лого и заштитен знак

Награден напис

Carlex претстави одличен рестомод проект заснован на BMW Серија 6

Полската компанија Carlex Design ќе понуди обновено и изменето издание на еден од најубавите модели …

Како Роналдо ги решава проблемите

Португалскиот фудбалер Кристијано Роналдо реши да направи нов деловен потфат купувајќи ја медиумската компанија Кофина …

Don`t copy text!