Kawasaki Ninja ZX-4RR KRT Edition пристигнува во Европа

Kawasaki го подготви моделот Ninja ZX-4RR KRT Edition наменет за ентузијасти кои сакаат атрактивни мотоцикли со помала зафатнина.

Ninja ZX-4RR KRT Edition располага со нов линиски мотор со 4 цилиндри, со 399cc, со високи вртежи, течно ладење и двојна брегаста. Отворот и ударот на моторот се 57,0 x 39,1 mm, а максималниот вртежен момент на Kawasaki за овој мал мотор е 35,25 Nm при 11.000 вртежи во минута. Инаку, „црвената линија“ е над 15.000 вртежи во минута. Односот на компресија е 12,6 спрема 1. Моторот е поврзан со 6-брзински менувач со помош и влечка спојка која е дел од стандардната опрема.

Од Kawasaki велат дека при производството на овој мотор користеле цилиндри од лиен алуминиум и клипови со молибденска обвивка на рабовите на клипот за да се зголеми издржливоста. Широкиот отвор на цилиндарот дозволи употреба на вентили за довод од 22, mm и издувни вентили од 19 mm за да се подобри протокот на воздух, а тесниот агол на вентилот од 24,8 степени беше дизајниран имајќи ја предвид ефикасноста на согорувањето и компактноста на моторот.

Други „трикови“ во моторот вклучуваат лесни ковани брегасти вратила и пружини на вентили, обработка во две фази слична на онаа на Ninja ZX-10R, полесен замаец и електронски вентили за гас од 34 мм и многу повеќе.

На предната страна на суспензијата, ZX-RR се одликува со превртена вилушка од 37 мм Showa Big Piston Separate Function со прилагодливи предоптоварување и спирални пружини, а однадвор е хоризонтален амортизер со резервоар за враќање, како и прилагодливо претходно оптоварување, компресија и амортизација за враќање.

Системот за сопирање се состои од двојни предни полулебдечки дискови од 290 mm, кои се споени со радијално монтирани четириклипни моноблок клешти. Надвор од задната страна е ротор од 220 mm со дебеломер со еден клип.

Мотоциклот доби 17-инчни „ѕвезда“ тркала со гуми Dunlop GPR300. ZX-4RR стандардно доаѓа со ABS и прилагодливи рачки на сопирачките и спојката.

Безбедноста е исто така на високо ниво бидејќи мотоциклот е опремен со систем за контрола на тракцијата во три режими. Мотоциклот има можност да избира помеѓу мала и целосна моќност. Во режимот „низок“ се испорачува 80 проценти енергија. Инаку, достапни се четири стандардни режими на возење и тоа Sport, Road, Rain и Rider (рачно). Брзиот менувач на Kawasaki ви овозможува да менувате брзини без спојка.

Рамот е инспириран од оној на ZX-10RR, а тука се и LED фаровите, трепкачите и задните светла. TFT панелот во боја има два различни режими на прикажување. Смартфонот може да се поврзе преку Bluetooth и апликацијата Rideology на Kawasaki.

Мотоциклот тежи 180 кг, седиштето е на висина од 80 см, додека меѓуоскиното растојание е 138 см.

Kawasaki Ninja ZX-4RR KRT Edition ќе пристигне на европскиот пазар во втората половина од оваа година.

Претходна Минатата година Мајкл Џордан заработи 2,5 пати повеќе отколку во целата своја НБА кариера
Следна Шампионскиот болид на Андрети Lotus Type 79 би можел да достигне цена од 9,5 милиони долари

Награден напис

Carlex претстави одличен рестомод проект заснован на BMW Серија 6

Полската компанија Carlex Design ќе понуди обновено и изменето издание на еден од најубавите модели …

Како Роналдо ги решава проблемите

Португалскиот фудбалер Кристијано Роналдо реши да направи нов деловен потфат купувајќи ја медиумската компанија Кофина …

Don`t copy text!