Kawasaki го подготви моделот Ninja ZX-4RR KRT Edition наменет за ентузијасти кои сакаат атрактивни мотоцикли со помала зафатнина.
Ninja ZX-4RR KRT Edition располага со нов линиски мотор со 4 цилиндри, со 399cc, со високи вртежи, течно ладење и двојна брегаста. Отворот и ударот на моторот се 57,0 x 39,1 mm, а максималниот вртежен момент на Kawasaki за овој мал мотор е 35,25 Nm при 11.000 вртежи во минута. Инаку, „црвената линија“ е над 15.000 вртежи во минута. Односот на компресија е 12,6 спрема 1. Моторот е поврзан со 6-брзински менувач со помош и влечка спојка која е дел од стандардната опрема.
Од Kawasaki велат дека при производството на овој мотор користеле цилиндри од лиен алуминиум и клипови со молибденска обвивка на рабовите на клипот за да се зголеми издржливоста. Широкиот отвор на цилиндарот дозволи употреба на вентили за довод од 22, mm и издувни вентили од 19 mm за да се подобри протокот на воздух, а тесниот агол на вентилот од 24,8 степени беше дизајниран имајќи ја предвид ефикасноста на согорувањето и компактноста на моторот.
Други „трикови“ во моторот вклучуваат лесни ковани брегасти вратила и пружини на вентили, обработка во две фази слична на онаа на Ninja ZX-10R, полесен замаец и електронски вентили за гас од 34 мм и многу повеќе.
На предната страна на суспензијата, ZX-RR се одликува со превртена вилушка од 37 мм Showa Big Piston Separate Function со прилагодливи предоптоварување и спирални пружини, а однадвор е хоризонтален амортизер со резервоар за враќање, како и прилагодливо претходно оптоварување, компресија и амортизација за враќање.
Системот за сопирање се состои од двојни предни полулебдечки дискови од 290 mm, кои се споени со радијално монтирани четириклипни моноблок клешти. Надвор од задната страна е ротор од 220 mm со дебеломер со еден клип.
Мотоциклот доби 17-инчни „ѕвезда“ тркала со гуми Dunlop GPR300. ZX-4RR стандардно доаѓа со ABS и прилагодливи рачки на сопирачките и спојката.
Безбедноста е исто така на високо ниво бидејќи мотоциклот е опремен со систем за контрола на тракцијата во три режими. Мотоциклот има можност да избира помеѓу мала и целосна моќност. Во режимот „низок“ се испорачува 80 проценти енергија. Инаку, достапни се четири стандардни режими на возење и тоа Sport, Road, Rain и Rider (рачно). Брзиот менувач на Kawasaki ви овозможува да менувате брзини без спојка.
Рамот е инспириран од оној на ZX-10RR, а тука се и LED фаровите, трепкачите и задните светла. TFT панелот во боја има два различни режими на прикажување. Смартфонот може да се поврзе преку Bluetooth и апликацијата Rideology на Kawasaki.
Мотоциклот тежи 180 кг, седиштето е на висина од 80 см, додека меѓуоскиното растојание е 138 см.
Kawasaki Ninja ZX-4RR KRT Edition ќе пристигне на европскиот пазар во втората половина од оваа година.