Hyundai потврди дека конечно го прекинува производството на Veloster

Корејскиот производител Hyundai најави дека по оваа моделска година необичното компактно купе ќе биде повлечено од производство на сметка на другите модели N. Во исто време, по 11 години тоа име е згаснато затоа што нема да има наследник.

Не дека ќе лееме солзи за бизарно дизајниран автомобил за кој би размислувале само ако ни дојде во раце во верзијата N со 280 КС, која во Америка дури ја понесе титулата Road & Track Performance Car of the Year за 2020 година. Па дури и тогаш треба да замижиме пред да седнеме зад воланот. Сепак, треба да им се оддаде признание за нивната упорност, бидејќи ова е втора генерација на чудно компактно купе кое има една странична врата на возачката страна и две странични врати на спротивната страна. Не, второто од левата страна не можете да го добиете ни со доплата.

Според извештајот, Hyundai Motor Company целосно го отфрла името Veloster за да направи простор за следната генерација на Kona во својата линија и производствени капацитети, како и да ја поттикне новата и одлична Elantra N, позната и како Avante N во својот дом. земја.

Исчезнувањето на Veloster следи по објавата на почетокот на овој месец дека оригиналниот хечбек Ioniq исто така ќе го заврши својот „живот“ во јули. Hyundai моментално го произведува исклучиво Veloster N, додека стандардната верзија не се нуди веќе некое време, на една од производните линии на фабриката на Hyundai во Ulsan 1 каде што се склопува Kona. Со пристигнувањето на новата генерација следната година, смртта на Veloster би требало да му даде ветер на задниот дел на поуспешниот модел. Како природна селекција.

Откако Hyundai ја претстави Elantra N минатата година, расположението на пазарот – и локално и глобално – се префрли кон седанот во однос на Veloster N. И така слабата продажба дополнително падна, што е сосема разбирливо бидејќи двата автомобили се разликуваат во однос на перформансите и изгледот. се преклопува (и од моторот 2.0 Turbo GDI екстракт од 280 КС), додека атрактивната голема спортска лимузина не е ни четири проценти поскапа од никогаш разбраното купе.

Претходна Bizzarrini го изгради првиот примерок на моделот 5300 GT Corsa Revival
Следна Електричниот BYD Seal од Кина пристигнува во Европа

Награден напис

Carlex претстави одличен рестомод проект заснован на BMW Серија 6

Полската компанија Carlex Design ќе понуди обновено и изменето издание на еден од најубавите модели …

Како Роналдо ги решава проблемите

Португалскиот фудбалер Кристијано Роналдо реши да направи нов деловен потфат купувајќи ја медиумската компанија Кофина …

Don`t copy text!