Huawei ја одржа својата технолошка конференција за развивачи (ХДЦ) во Донггуан, Кина

Мобилните услуги на Huawei имаат над 100 милиони активни потрошувачи надвор од Кина, бидејќи компанијата најавува проекти за развивачи кои имаат за цел проширување на партнерскиот екосистем на Huawei.

Од 9 до 11 август, Huawei ја одржа својата технолошка конференција за развивачи (ХДЦ) во Донггуан, Кина. ХДЦ 2019 донесе голем број клучни вести за брендот: Huawei Mobile Services веќе е горд на над 100 милиони корисници надвор од Кина. Покрај Huawei DigiX Labs, ќе биде промовирана ажурирана програма за развивачи под името Shining Star, која нуди можности за отворен развој и тестирање. Објавено е и HMS-Core, во кое има 14 комплети за над 910.000 развивачи ширум светот. Воведено е и ново партнерство за видеосодржините на Huawei.

„Паметните врски се иднината. Huawei Mobile Services обезбедува глобална платформа која поврзува повеќе од 910.000 глобални развивачи и 100 милиони корисници надвор од Кина “, рече г. Џервис Су, потпретседател на мобилни услуги во Huawei Consumer Business Group. „Овие односи навистина го менуваат светот. Со портфолиото на Huawei за мобилни услуги успеавме да докажеме дека постои реална побарувачка за попаметни решенија. Горди сме да објавиме голем број клучни успеси во проширувањето на нашето портфолио.”

Еве како изгледа првата половина на 2019 година за мобилни услуги Huawei во бројки:

  • Апликацијата In-app Purchase (IAP) е достапна во повеќе од 140 земји
  • App Huawei AppG Gallery генерира над 1 милијарда преземања на апликации надвор  од Кина
  • Над 280 милиони теми се преземаат надвор од кинескиот пазар годишно
  • Прелистувачот на Huawei достигна 100 % раст на месечно ниво од неговото лансирање надвор од Кина во март 2019 година
  • Huawei видео ќе ја отвори својата функционалност WiseVideo за партнери во содржина за да обезбеди оптимизирано видео искуство за корисниците
  • Huawei Music & Assistant ќе биде промовирана на глобално ниво во 2019 година со врвни партнери

Програмата „Сјајна ѕвезда“ и лабораторијата „Дигикс“ како инвестиција во иднина

За да се задржи чекор со овие успешни резултати, Huawei најави нова програма за развивачи наречена „Sвезда што сјае“. Проектот инвестираше една милијарда американски долари за да обезбеди сеопфатна поддршка за развивачите и да создаде интелигентен екосистем за мобилни услуги. Ова им помага на партнерите на компанијата да создадат дигитални иновации во сите можни сценарија, им овозможува на програмерите пристап до различните отворени можности и услуги на Huawei и промовира услуги ориентирани кон маркетингот.

Програмата „ Сјајна ѕвезда“ е еден од многуте проекти преку кои Huawei промовира иновации во различни насоки“, рече Алекс Џанг, претседател на мобилни услуги во Huawei Consumer Business Group. „Гледаме дека на многу одлични и иновативни идеи им недостасуваат ресурси да ја покажат својата вистинска брилијантност. Желбата на Huawei е да ги претвори овие искри во вистински сјајни sвезди со тоа што ќе им помогне на програмерите да го достигнат целосниот потенцијал. Програмата „Сјајна ѕвезда“ доаѓа како природен додаток на нашите нови лаборатории Huawei DigiX “, додава г. Џанг.

Новите лаборатории Huawei DigiX ќе бидат отворени во 6 региони во 2019 година, а првата ќе биде во Дизелдорф, Германија. Во нив, програмерите и партнерите од целиот свет ќе можат да ги тестираат своите услуги за виртуелен развој и да ги пронајдат сите ресурси што им се потребни за да ги развијат. Лабораториите ќе бидат опремени со AR, VR, AI, CameraKit, галерија за способности, HMS основни и други можности за отворена технологија и ќе понудат вистински отворен простор за иновативна работа.

Јадрото HMS, колекција на програми во служба на развивачите на Huawei, поддржува зголемена реалност помеѓу различни уреди. Овие програми работат како тим за да обезбедат висококвалитетно корисничко искуство со уредите Huawei. Глобалното лансирање на јадрото на HMS е природно продолжување на трендот на паметни врски во сите сценарија и со цел Huawei да ја стимулира иновацијата и да обезбеди отворени можности за развивачите.

Силни партнери се здружуваат

За да ја прошири и зајакне моќта на својот партнерски екосистем, Huawei соработува со најдобрите даватели на содржини во светот за да донесе заедно уникатно искуство за своите корисници. На ХДЦ компанијата потпиша нов договор за соработка со Филмин, со што нивниот каталог за проследување е достапен за корисниците на Huawei во Шпанија. Овој каталог вклучува над 9 000 филмови, 248 ТВ серии и партнерства со 400 дистрибутери на содржини за да се обезбеди гледачите секогаш да се забавуваат. Потрошувачите имаат пристап до над 400 колекции и тематски канали, а системот за препораки базиран на ознаки и расположение им помага да го пронајдат она што им е најинтересно.

Претходна Најмоќниот Porsche Cayenne е plug-in хибрид
Следна Можно ли е работното место да го платите со развод?

Награден напис

Во американските болници, Гугл тестира медицински четбот со вештачка интелигенција

Според The Wall Street Journal, Google веќе ја тестира својата технологија за разговор со вештачка …

Мета подготвува ривал на Твитер

Мета го претстави својот претстоен ривал на Твитер на своите вработени, а изгледот на апликацијата …

Don`t copy text!