Една година по дебито на прекрасниот 993 Speedster, Gunther Werks се врати во Монтереј за да претстави уште поекстремен проект.
Станува збор за моделот Project Tornado, „ремастериран“ Porsche 993 Turbo со ултра широка каросерија направена од карбонски влакна, уникатен ентериер и тјуниран твин-турбо мотор кој развива 700 КС.
Секоја каросерија освен вратите е изработена од јаглеродни влакна, поради што каросеријата е полесна од оригиналот за дури 227 килограми, односно тежи 1.225 килограми. Редизајнираното тело овозможи подобро ладење и поголема надолна сила.
Project Tornado изгледа како модернизирана верзија на моделот 993 Turbo со елементи на Porsche GT, новиот преден браник има поголеми доводи и сплитер, а воздухот доаѓа до хаубата со отвори за вентилација. Широките предни браници имаат интегрирани отвори, а новите странични прегради водат до уште пошироки задни браници со големи вдишувања. Автомобилот има лесни бандажи од 18 инчи направени од комбинација на јаглерод и магнезиум.
Во задниот дел доминира големото задно крило со функционални отвори за ладење, а има и нов заден браник, голем дифузер и две издувни цевки направени од Inconel и титаниум со помош на 3D печатач. Gunther Werks ги додаде LED светлата кои ги имаат 993 Speedster како и Coupe моделите.
Внатрешноста е покриена со карбон или алкантара со детали кои се во контраст со бојата на каросеријата. Новите карбонски седишта даваат максимална поддршка и се обликувани според обликот на телото на купувачот. Воланот е исто така од карбон, додека на централната конзола има магнетен држач за таблет кој има и функција на безжичен полнач.
Задниот дел е развиен од Rothsport Racing 4.0-литарски твин-турбо мотор со воздушно ладење со 6 цилиндри, со рамен вентилатор во стилот на Ле Ман, ладење со течно полнење и Motec ECU единица.
Моторот испорачува 600 или 700 КС во режим за на патека, додека вртежниот момент е поголем од 759 Nm. Спарен е со 6-брзински мануелен менувач кој ја пренесува моќноста на задната оска. Шасијата е подесена според современите стандарди, се користи софистицирана активна суспензија, додека за запирање се грижат Brembo CCMR сопирачките.
Оние кои сакаат да го користат автомобилот на пат можат да изберат touring пакет кој вклучува помал заден спојлер, поудобни карбонски седишта и попрактичен карбонски багажник, а достапна е и различна опција за подесување на моторот.
Колку автомобили ќе се произведуваат и колку ќе чинат се уште не е познато.