Компанијата Ducati оваа недела официјално во Модена го претстави својот електричен мотоцикл MotoE V21L, а на ексклузивниот настан присуствуваа мал број гости, меѓу кои и избрани европски медиуми.
Она што може да се заклучи од фотографиите е дека V21L изгледа слично на прототипот кој Ducati го тестира веќе некое време. Боите се малку поинакви и порафинирани, а некои карбонски површини се покриени, додека останатите остануваат изложени. Црвената графика на црна и сива површина го подобрува изгледот на мотоциклот, кој навистина привлекува очи.
Она што е исклучително важно е фактот дека V21L е навистина вистинско Ducati и што тоа јасно го „кажува“ преку визуелна комуникација. Исто така, тој изглед не „вреска“ дека се работи за електричен мотоцикл, како што е случајот со некои други модели од овој свет.
Мотоциклот тежи 225 килограми, од кои 110 килограми се батеријата од 18 kWh специјално дизајнирана за овој мотоцикл. V21L развива 150 КС, а на патеката Муџело разви максимална брзина од 275 km/h.
Другите клучни компоненти вклучуваат Öhlins NPX 25/30 наопаку свртена вилушка која се базира на онаа што ја користи моделот Superleggera V4. Има и целосно прилагодлив заден амортизер Öhlins TTX36, амортизер Öhlins за управување и специјално дизајнирани Brembo сопирачки.
Ducati е особено горд на својот систем за ладење, за кој вели дека вклучува двојно коло на течно ладење за да ги задоволи потребите за ладење на батеријата, моторот и инверторот. Затоа, нема потреба да чекате да се олади за да се полни откако загреаниот мотор ќе ја напушти патеката, туку може веднаш да се поврзе на полначот и да ја наполни батеријата до 80 проценти капацитет за само 45 минути.