Романската компанија Дачија го прошири својот асортиман на модели во Европа со претставување на својот прв електричен модел, Спринг електрик.
Spring Electric не е само уште еден градски автомобил, туку првиот електричен модел на Dacia.
Дизајнот е препознатлив за оние кои го виделе Renault City K-Ze наменет за кинескиот пазар, кој се продава од 2019 година. Изгледот и погонот се главно исти, но Дачија направи неколку измени како што се предната маска и фаровите. Секако, наместо Рено, сега се наоѓа и логото на Дачија.
Електричниот модел на Dacia се очекува да биде ефтин, веројатно најевтиниот на пазарот на електрични модели, а во Кина Renault K-ZE се продава за помалку од 9000 долари.
Ниската цена ќе влијае на опремата, моделот ќе има електрични прозорци и брави, како и мал 3,5-инчен екран. Климатизација е опција, како и резервна гума. По избор, ќе биде можно да се добие мултимедијален систем со 7.0-инчен екран на допир со поддршка за Apple CarPlay и Android Auto системот. На екранот може да се прикаже и опционална навигација, како и она што е снимено од камерата за помош на паркирање. Сензорите за паркирање се исто така достапни како опција.
Од безбедносна страна, електричниот модел на Dacia е поимпресивен. Тој е опремен со голем број воздушни перничиња, како и систем за контрола и контрола на стабилноста. Стандардни се и автоматските фарови, како и автоматска сопирачка која користи радарски систем, детектира веројатен судир, го предупредува возачот и ги активира сопирачките доколку не реагира. Тоа е импресивно парче опрема за најевтиниот електричен автомобил во Европа.
Spring Electric се напојува од електричен мотор кој испорачува 44 КС и е поврзан со батерија од 26,8 kWh. Опсегот е 225 км, а со избор на режим Еко добивате 10 проценти повеќе опсег. Ова се постигнува со намалување на моќноста на моторот на 31 КС и ограничување на максималната брзина на 100 км на час, што е само малку пониско од максималната што е 125 км на час. Основен домашен полнач од 220 волти е стандарден, но опциите се Wallbox и DC полначи. Батеријата може да се полни до 80 проценти од капацитетот за помалку од еден час користејќи терминал од 30 kW.
Дачија ќе започне да прифаќа нарачки на пролет, а ќе се нудат две варијанти, едната за пет патници, а другата ќе биде товар без задно седиште. Цените ќе бидат објавени подоцна.