Dacia го претстави моделот Spring Electric, кој ќе биде најевтиниот електричен модел во Европа

Романската компанија Дачија го прошири својот асортиман на модели во Европа со претставување на својот прв електричен модел, Спринг електрик.

Spring Electric не е само уште еден градски автомобил, туку првиот електричен модел на Dacia.

Dacia Spring

Дизајнот е препознатлив за оние кои го виделе Renault City K-Ze наменет за кинескиот пазар, кој се продава од 2019 година. Изгледот и погонот се главно исти, но Дачија направи неколку измени како што се предната маска и фаровите. Секако, наместо Рено, сега се наоѓа и логото на Дачија.

Електричниот модел на Dacia се очекува да биде ефтин, веројатно најевтиниот на пазарот на електрични модели, а во Кина Renault K-ZE се продава за помалку од 9000 долари.

Ниската цена ќе влијае на опремата, моделот ќе има електрични прозорци и брави, како и мал 3,5-инчен екран. Климатизација е опција, како и резервна гума. По избор, ќе биде можно да се добие мултимедијален систем со 7.0-инчен екран на допир со поддршка за Apple CarPlay и Android Auto системот. На екранот може да се прикаже и опционална навигација, како и она што е снимено од камерата за помош на паркирање. Сензорите за паркирање се исто така достапни како опција.

Од безбедносна страна, електричниот модел на Dacia е поимпресивен. Тој е опремен со голем број воздушни перничиња, како и систем за контрола и контрола на стабилноста. Стандардни се и автоматските фарови, како и автоматска сопирачка која користи радарски систем, детектира веројатен судир, го предупредува возачот и ги активира сопирачките доколку не реагира. Тоа е импресивно парче опрема за најевтиниот електричен автомобил во Европа.

Spring Electric се напојува од електричен мотор кој испорачува 44 КС и е поврзан со батерија од 26,8 kWh. Опсегот е 225 км, а со избор на режим Еко добивате 10 проценти повеќе опсег. Ова се постигнува со намалување на моќноста на моторот на 31 КС и ограничување на максималната брзина на 100 км на час, што е само малку пониско од максималната што е 125 км на час. Основен домашен полнач од 220 волти е стандарден, но опциите се Wallbox и DC полначи. Батеријата може да се полни до 80 проценти од капацитетот за помалку од еден час користејќи терминал од 30 kW.

Дачија ќе започне да прифаќа нарачки на пролет, а ќе се нудат две варијанти, едната за пет патници, а другата ќе биде товар без задно седиште. Цените ќе бидат објавени подоцна.

Претходна PALO! “Al Monte” • Musica Cubana
Следна HUAWEI P smart 2021 пристигна на македонскиот пазар

Награден напис

Шест фитнес митови кои го успоруваат слабеењето

Губењето тежина и маснотии е доволно предизвикувачки процес и без митови и дезинформации што дополнително …

Bugatti Chiron Pur Sport против борбен авион

Бугати организираше интересен дуел за забрзување, а силите на пистата беа измерени со Chiron и …

Забрането е копирање на текст!