На неодамна одржаниот фестивал на брзината во Гудвуд се појави Caterham Project V, уникатен автомобил кој британската марка има намера да го продава од крајот на 2025 година или од почетокот на 2026 година.
Станува збор за целосно електрично купе со конфигурација на седишта 2+1 (опционално 2+2), со потпис на Italdesign. Caterham останува една од малите брендови на кои им е особено тешко да ги развие потребните делови за автомобилот, па затоа ги искористи отворањето на вратата на Audi TT и тенките седишта на Maserati за да го забрза процесот на производство на автомобилот и да ги намали трошоците без да се загрози квалитетот. Планот е да се користат истите компоненти за серискиот модел и за патниот Project V да ја следи истата стратегија како Seven, кој е придвижуван од мотор на Ford поврзан со менувач на Mazda и диференцијал на BMW. Позајмувањето на веќе развиените оригинални компоненти им помага на брендовите со ограничен буџет да заштедат многу пари.
Отсуството на преден багажен простор е уште една мерка за заштеда на пари, така што носот на автомобилот е поедноставен, со што се елиминира потребата од шарки и брави. Ова не само што создаде прекрасен „чист“ дизајн на предниот дел, туку резултираше и со заштеда на тежина од 10 килограми. Caterham не може да си дозволи да развие ревијален автомобил само за да го отфрли подоцна и да почне одново. Со други зборови, она што го гледате на фотографиите е во основа она што ќе им биде понудено на клиентите за неколку години како производствена верзија.
Електричното спортско купе со погон на задните тркала не е само концепт или дизајнерска студија, туку е дизајниран и развиен со фокус на изводливоста на производството.
Конечниот модел ќе тежи 1.190 килограми во случај на конфигурација на седиштата 2+1 благодарение на употребата на јаглеродни влакна и алуминиумски композит во конструкцијата на шасијата. Електричниот мотор е поставен одзади и испорачува 268 КС и е поврзан со литиум-јонска батерија со капацитет од 55 kWh. Project V се одликува со предна и задна суспензија со двојна коска, како и гуми Michelin Pilot Spor 4S за 19-инчните предни и 20-инчни задни тркала.
Caterham вети забрзување од 0 до 100 km/h за помалку од 4,5 секунди и максимална брзина од 230 km/h. Кога батеријата е целосно наполнета, автомобилот треба да помине 400 километри. Батеријата поддржува полнење од 150 W DC и се полни од 20 до 80 проценти за 15 минути.
Ако се оди според планот, продукциската верзија потпишана од Ентони Џанарели ќе чини 80.000 фунти.