Веројатно сте виделе неколку пати како се облепува автомобилот со некаква фолија, но не знаевте како се вика. Ова е еден од поновите трендови на возачите, ставање налепници на своите возила за да го рекламираат својот бизнис или бизнисот на некој друг.
Фолијата може да се поставува преку целиот автомобил или само еден дел (на пример, стакло, врати, итн.). Лепење на фолијата на автомобилот е всушност реклама, а за да бидат ефективни не треба ништо повеќе од повеќе користење на вашето возило. Значи, идеална работа за сите оние кои се често на четири тркала.
Со лепење на фолија автомобилот всушност станува како мобилен билборд. Ако поседувате бизнис, можете да го рекламирате на своето возило, а исто така е можно некој да ви плати доколку на овој начин изберете да се рекламирате за други компании.
Податоците за овој вид рекламирање велат дека ова е многу успешен начин, односно дури 80 до 90 проценти од луѓето забележуваат ваков вид рекламирање, а некои од компаниите кои рекламирале на овој начин забележале скок во продажбата на своите производи и услуги преку 100 проценти!
Исто така, треба да се земе предвид фактот дека некои возачи избираат да облепат фолија на автомобили наместо да го фарбаат, бидејќи тоа е многу поевтина опција. Значи, во случајов, ова се фолии кои се монохроматски, не се за рекламирање.
Ако размислувате да рекламирате ваш сопствен бизнис на овој начин или да заработите дополнителни пари со рекламирање на некој друг на вашето возило, еве што треба да размислите:
ЗА Car wrapping:
Поевтино е од фарбање на целиот автомобил.
Изгледот на вашето возило можете да го менувате многу почесто отколку што би го направиле со класичното фарбање.
Ја заштитува оригиналната боја на вашето возило, не ја оштетува бојата кога ќе се отстрани фолијата.
Овозможува можност да се покрие целото возило или само дел од возилото со фолија.
Дава безброј можности за промена на изгледот на возилото.
Како и профитот.
ПРОТИВ Car wrapping:
Не е трајно решение, повеќето фолии што се користат при лепење на автомобили траат најмногу до пет години.
Лесно не се отстранува, и колку подолго е фолијата на возилото, толку подолго се отстранува.
Не ги опфаќа лошите страни на лим на возилото, како што е тешко оштетување или ‘рѓа – сето тоа може да се види преку него.
Исто така, треба да платите за поставување и отстранување на фолијата.
Ако сте го обоиле вашето возило, не се препорачува да се става фолија за следните 12 месеци.
Ако фолијата е на стакло / прозорци, може да ја намали видливоста на возачот додека возите.
Фолијата понекогаш може да се излупи од заоблени, нерамни стаклени површини.
Сега сте запознаени со основните предности и недостатоци на лепење на фолија на автомобилот и можете да одлучите дали да ставите фолија на вашето возило. Во многу населени места, ова е популарен начин на рекламирање и можеме да го видиме тоа сè почесто на нашите патишта. Со оглед на добрите резултати што ги носи, би можеле да кажеме дека станува збор за иднината на маркетингот, но и за подобрување на естетиката на возилата!