BMW и Alibaba стануваат партнери, купување автомобили сега и преку интернет

Германскиот производител на автомобили БМВ склучи стратешко партнерство со кинескиот технолошки гигант Алибаба.

Партнерството предвидува соработка на брендирање, маркетинг, услуги и информатичка технологија.

Целта на партнерството е да се спроведе стратегија за дигитализација низ деловниот процес на БМВ, која треба да вклучува и дистрибутери, покажува меморандумот за разбирање.

БМВ на тој начин ќе стане првиот производител на автомобили што ќе го користи деловниот оперативен систем на Алибаба (АБОС), а двете компании заеднички ќе ја започнат првата компанија за продажба и сервис преку интернет.

Во иднина, клиентите ќе можат да купуваат возила БМВ и МИНИ преку интернет и да резервираат тест возење, услуги за поправка и одржување, а со поддршка на системот АБОС, германскиот производител и неговите овластени дистрибутери ќе ја забрзаат дигиталната трансформација на мрежата во Кина.

Претходна Snoop Dogg, Eminem, Dr. Dre – The Heat ft. Xzibit
Следна Продукти што помагаат во регулирање на крвниот притисок, бирајте јаболка и бобинки

Награден напис

Carlex претстави одличен рестомод проект заснован на BMW Серија 6

Полската компанија Carlex Design ќе понуди обновено и изменето издание на еден од најубавите модели …

Како Роналдо ги решава проблемите

Португалскиот фудбалер Кристијано Роналдо реши да направи нов деловен потфат купувајќи ја медиумската компанија Кофина …

Don`t copy text!