Во верзијата Speed, 6-литарскиот мотор со 12 цилиндри останува во приказната околу познатиот „Flying Spur“ на Bentley.
Третата генерација на ултра луксузниот седан на беше претставена за прв пат во средината на 2019 година, а три години по премиерата, познатата британска автомобилска компанија го претстави „Flying Spur“ во верзијата Speed, која го задржува 6-литарски W12 мотор кој Bentley го прекина на почетокот на годината, се вклопува во стандардниот Flying Spur.
Поддржан од два турбополначи, 6-литарскиот W12 мотор развива 635 коњски сили и 900 Nm врвен вртежен момент, а споменатите бројки се доволни за седанот долг 5,3 метри (кој тежи 2.437 килограми) да достигне од 0 до 100 km/h за 3 ,8 секунди и престанува да забрзува кога на екранот на брзинометарот ќе се појави бројот 333.
8-брзинскиот автоматски менувач на ZF со две спојки е одговорен за адаптивниот пренос на силата на двете оски, а во оперативната програма Sport најголемиот дел од вртежниот момент оди на задната оска.
Јасно е дека за купувачите на вакви автомобили, податоците за потрошувачката на гориво не се меѓу важните информации (според нормите на WLTP, просечната потрошувачка на Speed Spur е 14,8 литри на 100 километри), бидејќи во овој случај целиот фокус е насочена кон материјали и опрема со врвен квалитет во совршено изолираниот патнички простор на најмоќниот седан на Bentley, кој во верзијата Speed е украсен со новодизајнирани бандажи од 22 инчи кои може да се добијат во повеќе бои.
Во Bentley, предвидуваат дека Flying Spur во верзијата Speed ќе биде избрана од третина од вкупниот број купувачи во Европа и Северна Америка, а секој петти Flying Spur испорачан во земјите на Блискиот Исток треба да го носи натписот Speed .