Кога Audi RS E-Tron GT ќе излезе од фабрика, тешко е да се најдат замерки на неговиот стил, но има и такви кои добиваат други одлични идеи.
Меѓу нив е и Maxton Design, кој подготви пакет додатоци за Audi RS E-Tron GT, кој вклучува заден дифузер, нов спојлер на предните усни, помасивни странични прегради, пружини K&W и надградена воздушна суспензија што го спушта автомобилот. и додава на целокупниот изглед, исто како и 22-инчните карбонски бандажи на Turismo Inventa.
Сопственик на автомобилот е Војчех Малаг, кој е и прв човек на компанијата Turismo Wheels. Овие бандажи се дизајнирани да овозможат промени во дизајнот. Инаку, автомобилот е покриен со црна фолија од 3М.
Немаше промени во перформансите, па двата електромотори и понатаму испорачуваат стандардни 637 КС и 830 Nm вртежен момент. Погонот е на сите четири тркала, забрзувањето од 0 до 100 km/h трае 2,85 секунди, а максималната брзина е 255 km/h.
Audi RS E-Tron GT е одличен пример за тоа што всушност можат да направат електричните автомобили. Погонот на четири тркала и моменталниот максимален вртежен момент се убиствена комбинација кога станува збор за перформансите.
Јасно е дека тјунерите и резервните компании посветуваат се повеќе внимание на електричните автомобили бидејќи изгледот на автомобилот е добар начин да се истакнете. Како што се појавуваат повеќе електрични автомобили на пазарот, барањата за персонализација ќе бидат поголеми, па затоа треба да очекуваме се повеќе и повеќе опции во наредните години.