Audi Q8 E-Tron е новото име за подобрениот E-Tron, а променетото име им овозможува на клиентите да дознаат е водечки електричен SUV на германската марка. Новиот модел доаѓа во стандардно „бокси“ каросерија и како „заоблен“ Sportback.
Q8 E-Tron се одликува со подобрен дизајн кој вклучува нов „нос“, предната решетка сега има систем за самозатворање, а фаровите доаѓаат со нов светлосен потпис. Исто така, осветлени се делови од предната решетка.
Audi ги смени и спојлерите на шасијата. Во случајот на стандардниот модел Q8 E-Tron тие се малку поголеми, додека Q8 Sportback E-Tron ги има овие аеродинамични елементи напред и назад. SQ8 E-Tron ги има само во задниот дел.
Во споредба со моделот E-Tron, Q8 E-Tron има коефициент на отпор од 0,27, а Sportback 0,24. Тоа е подобрување во однос на претходните 0,28 и 0,26.
Q8 E-Tron е достапен со две батерии и три опции за погон.
Q8 50 E-Tron и Sportback имаат мотор на двете оски, а вкупната испорачана моќност е 335 КС во режимот Boost и 664 Nm вртежен момент. Капацитетот на батеријата е 89 kWh, а досегот е 491 km за „box“ верзијата или 505 km за Sportback.
Q8 55 E-Tron и Sportback развиваат 402 КС во Boost режим и 664 Nm вртежен момент и користат батерија од 104 kWh што овозможува опсег од 582 и 600 km.
SQ8 E-Tron и Sportback имаат по три електрични мотори, еден на предната и два на задната оска. Тие испорачуваат вкупно 496 КС и 973 Nm вртежен момент, а користат батерија со капацитет од 104 kWh. Во зависност од дизајнот на каросеријата, досегот е 494 и 512 km.
Кога станува збор за перформансите, Q8 50 E-Tron забрзува од 0 до 100 km/h за 6 секунди, Q8 55 E-Tron за 5,6 секунди, а SQ8 E-Tron за 4,5 секунди.
Максималната ограничена брзина на моделите 50 и 55 е 200, а кај SQ8 210 km/h.
Q8 50 E-Tron поддржува полнење од 150 kW со брз полнач, додека Q8 55 E-Tron и SQ8 E-Tron можат да поддржат до 170 kW. Во случај на полнење од 170 kW, доволен е период од 20 минути за да се поминат уште 420 километри.
Стандардно, теренците може да се полнат и преку 11 kW AC полнач, додека 22 kW се опционални.
Q8 E-Tron има воздушно потпирање и во зависност од ситуацијата може да ја прилагоди висината во опсег од 76 mm. Audi го подобри и воланот кој побрзо реагира при вртење.
Внатрешноста е опремена со неколку екрани, пред возачот има дигитална инструмент табла, на централната конзола има 10,1-инчен екран на инфозабавниот систем, а има и 8,6-инчен екран за контрола на климатизацијата, греење и вентилација. HUD дисплејот е достапен како опција. На маркетите каде што е дозволено, можно е да се набават камери наместо ретровизори, а екраните поврзани со нив се од двете страни на кабината.
Исто така, теренецот има панорамски стаклен покрив што се отвора, двозонската клима е стандардна, но клиентите можат да доплатат за четиризонски. Опција е и функцијата за масажа на предните седишта.
Q8 E-Tron е јаглеродно неутрален во Европа и САД. Во изработката на ентериерот користени се рециклирани материјали за изолација и тапацир, додека декорацијата над екранот на централната конзола делумно е изработена од ПЕТ шишиња.
Пакетот системи за помош на возачот вклучува нов систем за паркирање на далечина. Оваа технологија може да се ракува преку мобилен телефон без потреба возачот да биде во автомобилот.
Продажбата во Европа ќе започне во февруари 2023 година, а основната цена во Германија ќе биде 74.400 евра.