Alfa Romeo работи на развој на суперавтомобил во чест на својот Ф1 тим, но и познатиот твин-турбо V6 мотор кој ја придвижува Giulia Quadrifoglio.
Извршниот директор на Алфа, Жан-Филип Импарато неодамна изјави дека има мисија да ги отфрли автомобилите со мотори со внатрешно согорување, чие производство ќе заврши во 2025 година, а иднината на компанијата ќе ја преземат електрични возила. Алфа неодамна го шокираше светот дека ќе се дистанцира од спортскиот имиџ и ќе стане по „рационална“, а веста ја потврди и шефот на британската филијала на компанијата Демиен Дали.
Сè има смисла со оглед на фактот дека SUS моторите на Alfa, како и тимот на Ф1, нема да постојат уште долго. Audi е блиску до купување на 75 отсто од акциите во работењето на тимот на Alfa Romeo Orléans F1, кој всушност е официјално во сопственост на Заубер.
„Ако еден ден можам да кажам „Алфа е безбедна“, тогаш Дуето и 33 Страдела ќе ми бидат омилени во иднина. Би сакал да ги ставам на пазарот. Можеме да сонуваме“, изјави Импарато.
Duetto се враќа како електричен модел, што значи дека 33 Stradale е веројатен конкурент. 33 Stradale беше еден од првите суперавтомобили во светот, а се произведуваше истовремено со Lamborghini Miura. Сепак, произведени се само 18 примероци на Stradale.
Ова не е првпат Imparato да навести за модерен 33 Stradale, но пред само неколку месеци стана јасно дека тој треба да има електричен, а не SUS погон.
Alfa F1 полека ќе го испрати тимот на Audi F1, а кога станува збор за друмски автомобили, марката полека ќе го напушти спортскиот имиџ и ќе се сврти кон производство на серија електрични автомобили. Тоа е далеку од истиот бренд кој создаде два специјални модели за да го прослави своето краткотрајно враќање во Формула 1.
Промените во Alfa се неизбежни, но пред тоа компанијата сака уште еднаш да ја покаже својата „дива страна“. Новиот 33 Stradale дефинитивно би бил достоен за тоа, а исто така би послужил и како соодветно збогување за легендарниот бренд кој се менува поради електричната револуција.