Најверојатно во раководството на германската тјунинг компанија ABT не се сложуваат и придржуваат до актуелните WLTP норми, според кои Фолксваген мораше да го пригуши моторот на нивната најјака верзија на Golf.
ABT во својата понуда го нудат најјакиот Golf, не со 300, туку со 350 коњски сили. За да го постигнат зголемувањето на силата и вртежниот момент, се позанимаваа со рекалибрирање на централната управувачка единица. Со новиот потенцијал на моторот во понудата е и адекватно доработено бесење кое со себе носи поцврсти стабилизатори, пониски федери и унапредени амортизери.
Понудата на алуминиумски бандажи се движи од 18-20 инчи, а искусните љубители на спортските голфови ќе забележат дека верзијата на АBТ се разликува од фабричката верзија на Golf R по црните четириделни завршетоци на издувниот систем.
Перформансите на најјакиот Golf што е доработен во ABT сè уште не се познати.