Баварците се враќаат на Светскиот шампионат во издржливост (WEC – World Endurance Championship) во 2024 година, во кој ќе се тркаат со прототип од категоријата LMDh.
Пред враќањето на Светскиот шампионат во издржливост на FIA, од кои најважен е 24 часа Ле Ман, прототипот на BMW од категоријата LMDh ќе го има своето огнено крштевање во следната сезона на северноамериканскиот шампионат IMSA.
На најновите фотографии направени за време на неодамнешното тестирање на италијанската патека Варано де Мелегари, може да се види како во „воени бои“ изгледа враќањето на BMW кон најбрзото, кое условно кажано го претставува духовниот наследник на прототипот LMP V12 LMR со кој Јоаким Винкелхок, Пјерлуиџи Мартини и Јаник Далмас победија на 24 часа Ле Ман во 1999 година.
Во одделот за тркачки активности на BMW, тие се уверени дека M Hybrid на шасијата зад Далара ќе биде готов до почетокот на следната сезона на шампионатот IMSA и првата 24-часовна трка што ќе се одржи во Дејтона во јануари, и веќе е познато дека баварскиот влез во новата категорија LMDh е придвижуван од ново развиен 4-литарски битурбо V8 мотор (P66/3) кој развива околу 640 КС и 650 Nm максимален вртежен момент.
Едно е сигурно, Светското првенство во издржливост наскоро повеќе нема да биде „друштво за едно лице“ и ни е драго поради тоа.