Австриските железници (OBB) и компанијата за развој на одржливи решенија во железничкиот и патниот сообраќај Siemens Mobility беа првите во светот што ги претставија вагоните од новата генерација за спиење и одмор во ноќните возови Nightjets.
Како што најавија властите во Виена, вагоните ќе бидат репер за удобност, одржливост и флексибилност во наредните години. Новите, како што се наведува, високо иновативни вагони се оптимално прилагодени на потребите на патниците со модерен дизајн, поголема удобност и зголемена приватност.
Најавено е дека до крајот на 2025 година, раководството на австриските федерални железници ќе пушти во сообраќај вкупно 33 ноќни возови, со што, како што беше посочено, патниците ќе стигнат до нивната дестинација брзо и во исто време во еколошки чист. начин. Новите возови можат да достигнат брзина до 230 километри на час. Од седумте вагони, пет се наменети за одмор и спиење.
Максималниот број на седишта во возот е 254. Сите кабини за спиење се опремени со фиксни кревети, удобно катче за седење, читање или јадење додека патувате, а имаат тоалет и туш. Во новите мини кабини за самохрани патници, има се што ви треба за непречено патување преку ноќ – простор за складирање, лизгачка маса за појадок со огледало, закачалка, столна ламба и шкафчиња за багаж.
Како што беше нагласено, новина е бесплатниот интернет, кој досега беше ограничен само на возовите на Railjet. Сите вагони се опремени со модерен информациски систем кој им овозможува на патниците да ги добијат сите информации за патувањето.
„Ноќните возови претставуваат сè подоминантен начин на транспорт во Европа, бидејќи тие се климатска алтернатива на летовите на кратки релации. Кој патува со ноќен воз избира најрелаксирана форма на патување и придонесува за намалување на емисиите на јаглерод диоксид. Споредено до авион, ноќните патувања се 50 пати поеколошки опција“, рече австриската министерка за заштита на животната средина Леоноре Гевеслер.
На крајот на летото следната година возовите ќе сообраќаат на релации меѓу Австрија, Германија и Италија, односно од Виена и Минхен до Рим, Венеција и Милано. До 2025 година, возниот ред ќе ги вклучи Швајцарија и Холандија и ќе ги замени повеќето постоечки возови, соопштија виенските власти.