Новиот, целосно транспарентен Xiaomi Mi TV LUX носи уникатно искуство за гледање видео

Вво последните неколку годиникКинеските технолошки компании работеа фантастично во областа на иновациите, а веста што ни доаѓа од Xiaomi е одличен одраз на тоа. Во минатото, кинеските производители само копираа иновации што беа презентирани во светот, а денес истите овие производители се во првите редови на развојот на иновациите на пазарот. Ова нè прави крајно среќни бидејќи темпото со кое се развива технологијата на кинескиот пазар е многу брзо и ветувачко. Колку се способни источните инженери, најдобро покажува иновативниот телевизор претставен од Xiaomi, кој е потполно транспарентен кога не се користи.

Mi TV LUX е иновативно решение на Xiaomi, кое заедно со одличните резултати на пазарот за паметни телефони станува се подобар и во другите технолошки гранки. Телевизорите Xiaomi досега не го привлекоа вниманието на јавноста, но новиот Mi TV LUX дефинитивно го заслужи своето место во медиумите. Кој знае, можеби токму овој телевизор ќе предизвика лавина популарност на телевизорите на Xiaomi. Новиот телевизор од Xiaomi е направен од посебен панел кој е целосно проѕирен кога телевизорот не работи. Кога телевизорот е вклучен, имате единствено задоволство да гледате видеа што практично лебдат во воздухот затоа што нема рамка околу екранот. Значи, корисниците на телевизорот ќе ги гледаат пловечките слики и видеа во нивниот дом.

Уникатната иновација претставена од Xiaomi може да ја диктира насоката на развој на ТВ во иднина. Додуша, производителите на иновативни телевизори ќе мора да се погрижат за неколку помали проблеми што се присутни на уредот Mi TV LUX. На пример, поради уникатниот дизајн, рефлексијата е доста изразена на екранот – кога уредот е во контакт со голема количина светлина.

Исто така, при гледање на содржината, може да се забележат одредени недостатоци при прикажување на црно-бело (чиј спектар е тешко да се постигне на транспарентен екран). Но, ова не се некои забележителни недостатоци кои во голема мера би ги вознемириле крајните корисници. Она што би им пречело на корисниците веројатно би била цената, која е околу 7.200 долари – што е премногу за многумина да купат телевизор. Но, овој телевизор не е за секого, бидејќи носи уникатно „лебдечко“ искуство на гледање ТВ-содржина.

Претходна Тесла во иднина ќе користи батерии за брзо полнење на Панасоник
Следна Ashley Alexiss

Награден напис

Carlex претстави одличен рестомод проект заснован на BMW Серија 6

Полската компанија Carlex Design ќе понуди обновено и изменето издание на еден од најубавите модели …

Како Роналдо ги решава проблемите

Португалскиот фудбалер Кристијано Роналдо реши да направи нов деловен потфат купувајќи ја медиумската компанија Кофина …

Don`t copy text!