Новата сезона на американската хит серија надмина милијарда часови гледаност на Нетфликс

ПРВИОТ дел од четвртата сезона на хит серијата Stranger Things беше објавен на крајот на мај и ги воодушеви гледачите. Вториот дел од истата сезона пристигна пред неколку дена, на 1 јули, а исто така ги навлече фановите на серијата на нивните екрани.

Така, четвртата сезона на Stranger Things стана втора серија на Нетфликс која некогаш надминала една милијарда часови гледаност, пренесува The Verge. Прва на таа листа и понатаму е јужнокорејската серија Squid Game.

Нетфликс објави податоци за сериите на англиски јазик. Таа табела наведува дека Stranger Things е најгледаната содржина на англиски јазик и дека гледачите потрошиле 1,15 милијарда часови гледајќи ја серијата од објавувањето на новата сезона на Stranger Things. Серијата беше во топ 10 на Нетфликс во 93 различни земји, а претходните сезони исто така забележаа зголемување на популарноста.

Мерниот систем на Нетфликс е сосема невообичаен. Платформата следи колку серии биле гледани во првите 28 дена по објавувањето, а овие бројки варираат во зависност од тоа колку епизоди има вкупно и колку долго траат. Епизодите на Stranger Things траат повеќе од еден час, што и дава можност на серијата лесно да го достигне врвот на ова рангирање на Нетфликс уште од самиот почеток.

За потсетување, неколку минути по премиерата на вториот дел од четвртата сезона на Stranger Things, Netflix падна. Само неколку минути откако пристигнаа последните епизоди, услугата за стриминг падна со порака до корисниците: „Ве молиме обидете се повторно подоцна“. Техничките потешкотии се доказ колку обожавателите се возбудени да дознаат што ќе се случи со нивните омилени херои.

Претходна Туширањето со ледена вода наутро е добро за здравјето
Следна Mahmut Orhan & Irina Rimes – Nu Vreau

Награден напис

Carlex претстави одличен рестомод проект заснован на BMW Серија 6

Полската компанија Carlex Design ќе понуди обновено и изменето издание на еден од најубавите модели …

Како Роналдо ги решава проблемите

Португалскиот фудбалер Кристијано Роналдо реши да направи нов деловен потфат купувајќи ја медиумската компанија Кофина …

Don`t copy text!