Една од најголемите грижи кај возачите кога станува збор за префрлање на електрични автомобили е празнењето на батериите, како и достапноста и времето поминато на полнач, но тоа е друга тема.
Всушност, новото истражување на досегот покажа дека ЕВ можат да се движат уште 30 километри пред целосно да запре!
What Car?, кој го спроведе истражувањето со тестирање на 10 од најновите електрични модели, рече дека производителите намерно програмираат отчитувања на опсегот да бидат флексибилни за да им дадат на возачите „тампон за итни случаи“ пред да се потроши батеријата.
Утврдено е дека најдоброто има 8,1 отсто помал опсег од наведениот опсег со едно полнење, додека најлошото било речиси една петтина (18,6 отсто) помалку од официјалните просеци на WLTP.
Во секој случај, на бројката помогна и тоа што ЕВ продолжија да возат неколку километри откако контролната табла покажа дека нема повеќе енергија во батеријата, што значи дека производителите сепак оставаат неколку киловати моќност „настрана“. како резерва.
Додека автомобилите со бензин и дизел можат да возат околу 40 до 80 километри кога ќе се запали сијаличката за гориво, постои голем страв дека електричните модели веднаш ќе застанат на патот кога отчитувањето на опсегот ќе достигне 0 проценти. Сепак, тоа очигледно не е така.
Од оценетите автомобили, BMW i4 eDrive40 M Sport не само што помина најдолго растојание со полнење, туку имаше и најголем тампон за итни случаи. Може да помине вкупно 509 километри, а 30 од тие километри се извозени со дигитално отчитување од 0 отсто батерија.
топ листа
BMW i4: 30 km
Kia Niro EV: 27,2 km
Volvo XC40 Recharge: 27,2 km
Volkswagen ID.5: 24 km
Kia EV6: 20,8 km
MG ZS EV: 20,8 km
Tesla Model 3: 20,8 km
Tesla Model Y: 17,6 km
Cupra Born: 16 km
BMW iX3: 8 km