Како знаете дека некој флертува со вас?

Многумина ја знаат изреката дека очите се огледало на душата. Според новата студија на Универзитетот во Канзас, четири од десет луѓе веруваат дека очите се најважната работа во заведувањето и флертувањето.

Иако повеќето луѓе претпочитаат средби во живо, истражувањето спроведено на илјада возрасни лица покажа дека 43 проценти од испитаниците заведуваат повеќе со очите на виртуелните состаноци отколку со некого лице в лице. Додека голем број се чувствуваат поудобно кога датумот се одвива преку социјалните медиуми, привлечноста и поврзаноста во живо се зголемуваат за скоро 50 проценти.

Имено, само девет секунди контакт со очите се доволни за да се направи врска, а подолго од тоа дури 52 проценти од испитаниците сметаат дека е чудно, пишува Mbg relationships.

Исто така, откриено е дека три од десет лица се трудат повеќе да одржат контакт со очите преку камерата, за да му покажат на соговорникот дека не изгубиле интерес за разговор.

Истражувањето беше спроведено од Вирџин Медија, која соработуваше со експертот за говор на тело Адријана Картер, за да им понуди упатства на лица кои сакаат да воспостават трајни врски преку социјалните медиуми.

“Ако успеете да ја совладате вистинската техника на флертување користејќи контакт со очите, веќе сте на половина пат до вториот состанок. Кога ќе не раздели екран, имаме помалку знаци на кои можеме да се потпреме за да утврдиме дали воспоставивме вистинска врска”, објасни Картер.

Но, 22 проценти од испитаниците рекле дека погледот надолѕ може да навестува предвремен крај на романсата, истовремено избегнувајќи ја камерата или превртувајќи ги очите. Покрај тоа што ги користеле очите за да флертуваат, 48 проценти од испитаниците признале дека намерно избегнале контакт со очите во ситуации каде им е непријатно.

Претходна Актерката Брук Шилдс позираше во костим за капење и нагласи дека жените над 50 години не се за фрлање
Следна Експертите укажуваат на грешките што ги правите при употреба на средства за дезинфекција

Награден напис

Carlex претстави одличен рестомод проект заснован на BMW Серија 6

Полската компанија Carlex Design ќе понуди обновено и изменето издание на еден од најубавите модели …

Како Роналдо ги решава проблемите

Португалскиот фудбалер Кристијано Роналдо реши да направи нов деловен потфат купувајќи ја медиумската компанија Кофина …

Don`t copy text!