Информација за носталгичните – Првата Застава 128 е призведена пред 40 години

Застава 101 и 128 ја формираа основата на понудата на семејни автомобили на тогашниот домашен производител, Застава Крагуевац, и беа во производство до 2008 година.

Застава 128 многу покасно, откако 101 веќе се вкорени, а се појави и оригиналниот Фијат 128. Тоа беше во мај 1980 година, кога беше претставена југословенската изведба на италијанскиот класик. Италијанското производство беше укинато, така што сегментите од производната линија беа префрлени во Крагуевац, а таквата модернизација на опсегот значеше дека малиот Фиќо е пред крај.

128 остана во сенка на Застава 101 до крајот на животот, така што беа произведени само 228.227 примероци, со рекордна продукција во 1987 година, кога беа произведени 33.447 примероци. Да напоменеме дека јубилејниот е 200 000 примерок од производните линии се излезе во самракот на поранешната држава, во 1990 година, а потоа започна драстичен пад на побарувачката и производството.

Дефинитивно вреди да се спомене египетскиот Наср, бренд под кој застава 128 се изработуваа за египетскиот пазар, а праќани во делови спакувани во контејнери за испорака. Малку е познато дека застава 128, исто така, стигна до британскиот пазар како „Југо 411/413“. 411 имаше стандарден 1.1 со 55 КС, а 413 дојде во помоќна верзија со мотор 1.3 од 65 КС.

Најважен редизајн на застава 128 беше во 1988 година, кога пристигна електронскот палење на Бош, менувач со пет брзини, подобрена суспензија ипластични спојлери. И да, застава 128 тогаш стана Скала. Последниот редизајн се случи неколку месеци пред исклучувањето. Модернизираниот модел беше претставен на саемот во Белград во 2008 година, заедно со дизелот Застава 10 и Флорида, но програмата беше затворена неколку месеци подоцна.

Да се вратиме за секунда на оригиналот, Фијат 128, јасно е дека станува збор за многу напреден автомобил од своето време, кој исто така ја освои титулата Европски автомобил на годината во 1970 година. Фијат 128 бил долг 3850 мм, широк 1590 мм и висок 1340 мм, со меѓуоскино растојание од 2448 мм.

Претходна Avicii – Wake Me Up
Следна Сонцето проаѓа низ голем соларен минимум

Награден напис

Carlex претстави одличен рестомод проект заснован на BMW Серија 6

Полската компанија Carlex Design ќе понуди обновено и изменето издание на еден од најубавите модели …

Како Роналдо ги решава проблемите

Португалскиот фудбалер Кристијано Роналдо реши да направи нов деловен потфат купувајќи ја медиумската компанија Кофина …

Don`t copy text!