Автомобилската индустрија сега ја презема контролата врз набавката на чипови

Недостигот на компјутерски чипови што ги принуди светските производители на автомобили да го откажат производството на милиони автомобили во последните две години, се намалува. Отсега па натаму, автомобилската индустрија ќе им помага на производителите на чипови, но тоа ќе има дополнителна цена за нив.

Потсетуваме дека глобалниот недостиг на микрочипови, мали тенки полупроводнички наполитанки кои служат како носители на електронски елементи или склопови и се користат во сите електронски уреди, вклучувајќи ги и автомобилите, доведе до недостиг на автомобили на пазарот.

Речиси сите најголеми производители на автомобили, како што се групацијата Фолксваген, Форд, Тојота, Рено, Мерцедес, Хонда и Хјундаи, мораа да го намалат производството или дури да го стопираат производството во изминатите две години поради недостаток на чипови.

self driving electronic computer car on road, 3d illustration

Тимовите како General Motors, Volkswagen AG и Ford Motors преговараат директно со производителите на чипови. Производителите на автомобили како Nissan Motor Co и други прифаќаат подолги обврски и поголеми залихи. Клучните добавувачи, вклучувајќи ги Роберт Бош и Денсо, инвестираат во производство на чипови.

Земени заедно, промените претставуваат фундаментална промена за автомобилската индустрија: повисоки трошоци, повеќе практичен развој на чипови и поголема посветеност на капиталот во замена за подобра видливост на нивните акции на чипови, велат директорите и аналитичарите.

Ова е пресврт за производителите на автомобили кои претходно се потпираа на добавувачите – или нивните добавувачи – за полупроводници, пишува Ројтерс.

За производителите на чипови, сè уште се развива партнерството со производителите на автомобили е добредојдено. Многу директори на полупроводници го вперуваат прстот кон недоволното разбирање на производителите на автомобили за тоа како функционира синџирот на снабдување со чипови – и неподготвеноста да ги споделат трошоците и ризикот – за поголемиот дел од неодамнешната криза.

Скапите промени доаѓаат токму во моментот кога се чини дека автомобилската индустрија минува низ најтешката уште поскапа криза која, според една проценка, извади 13 милиони возила од глобалното производство од почетокот на 2021 година.

Претходна Поранешниот шампион во Формула 1 е првиот што купи Римац Невера
Следна Што е Златно млеко и зошто е одлично за здравјето?

Награден напис

Carlex претстави одличен рестомод проект заснован на BMW Серија 6

Полската компанија Carlex Design ќе понуди обновено и изменето издание на еден од најубавите модели …

Како Роналдо ги решава проблемите

Португалскиот фудбалер Кристијано Роналдо реши да направи нов деловен потфат купувајќи ја медиумската компанија Кофина …

Don`t copy text!