Шкода скала се закити со 5 ѕвезди за безбедност од Euro NCAP

  •  

Новиот компактен модел на шкода се истакнува со извонредна активна и пасивна безбедност.

Шкода скала доби највисок рејтинг од пет ѕвездички во својот сеопфатен тест од страна на независната Европска програма за проценка на нови автомобили (Euro NCAP). Ова ја става скала меѓу најбезбедните возила во својата категорија, со највисоки оценки за заштита на возрасни патници и велосипедисти.

Кристијан Струбе, член на одборот за технички развој на шкода, објаснува: „Нашите инженери постојано работат на понатамошно оптимизирање на активната и пасивната безбедност на нашите модели. Со скала, на пример, воведовме неколку нови системи за помош на компактната класа, која претходно беше достапна исклучиво за возила во повисоки сегменти. Постигнувањето на највисокиот рејтинг со пет ѕвезди за шкода скала во Европскиот референтен тест за безбедност на возилото е потврда за нашата секојдневна работа. Сите наши серии на сегашните модели го освоија највисокиот резултат во Euro NCAP тестот, што за нас претставува голем успех.“

Покрај вкупниот рејтинг со пет ѕвездички, шкода скала постигна особено висок резултат во Euro NCAP тестот за проценка на безбедноста на патниците и безбедноста на велосипедистите. Во категоријата за заштита на возрасните патници, модерниот компактен модел доби резултат од 97 проценти од сите можни поени. Ова е една од највисоките оценки во историјата на Euro NCAP тестирањата.

Тестерите доделија полни шест поени за заштита на велосипедистите, како одраз на позитивниот ефект на Front Assist со функцијата за предвидување на пешаците и велосипедистите и функцијата за итно сопирање во град. Lane Assist е уште една функција вклучена во стандардната опрема за шкода скала, додека Side Assist, која ги предупредува возачите на возила што се приближуваат одзади или на слепа точка на автомобилот, е опционална карактеристика што резултира со резултат од 3,5 од максимум четири поени за овој аспект.

Екстремно тврдото тело на шкода скала со своите големи зони на деформација и исклучително робусна ќелија за патници, обезбедува супериорна пасивна безбедност, апсорбирајќи речиси 70 проценти од ударот на ултрацврстите специјално зајакнати челници. Покрај тоа, компактниот модел има до девет воздушни перничиња, вклучувајќи и опционално воздушно перниче за колена и опционални странични воздушни перничиња во задниот дел. Дополнителните безбедносни карактеристики вклучуваат повеќекратна сопирачка, опционалниот систем за заштита – Crew Protect, како и ISOFIX и top-tether приклучоци на клупата на задното седиште и на совозачкото седиште за заштита на најмладите патници.

Програмата за европско оценување на нови автомобили (Euro NCAP) е основана во 1997 година, а нејзините сегашни членови вклучуваат дванаесет министерства за транспорт, автомобилски клубови, осигурителни здруженија и истражувачки институти од осум европски земји. Конзорциумот е лоциран во белгискиот град Лувен. Тој спроведува тестови на несреќи со тековните модели на возила и ја проценува нивната активна и пасивна безбедност. Во текот на изминатите неколку години, овие тестови станаа уште построги и сега содржат голем број различни сценарија за судири. Додека првично се базираше исклучиво на резултатите од тестовите за судар, конечните оценки денес даваат поголема оценка за проценките на системите за активна безбедност и достапните системи за помош на возачот.

Копирањето на содржината е забрането!