Шест работи што не треба да ги практикувате пред да вежбате

Навиките што ги практикувате пред да вежбње може да доведат до прилично лоши или неверојатни резултати. Ако ги следите правилните рутини за време на вежбање, вашето тело ќе функционира на повисоко ниво, но исто така ќе претрпи последици ако направите грешки.

Подолу ќе откриеме кои шест работи не треба да ги правите пред вежбање доколку сакате да имате најмногу корист од тоа.

Гладувате пред да вежбате

Вообичаено е верувањето дека ако правите кардио вежби на празен стомак, вашето тело ќе користи масти и јаглехидрати како енергија повеќе од вообичаено, што ќе доведе до слабеење.

Меѓутоа, ако не сте јаделе ништо неколку часа пред вежбање, вашето тело би можело да користи протеини како гориво. Ова значи дека ќе ви недостасуваат протеини за да ги поправите и градите мускулите.

Пијте многу вода за време на вежбање

Важно е да бидете хидрирани, но избегнувајте да пиете премногу вода за време на вежбање затоа што ако го направите тоа, вашата крв ќе се обиде да го балансира нивото на сол. Ова може да предизвика оток на вашите клетки и може да почувствувате симптоми како вртоглавица, болка, па дури и повраќање.

Не смеете да спиете подолго од половина час

Ако по напорниот ден на работа одлучите да спиете во текот на денот, проверете дали не трае подолго од половина час, особено ако планирате да вежбате наскоро.

Имено, поради предолго спиење би можеле да бидете поуморни отколку кога сте легнале, а доколку овој вид одмор го ограничите на половина час, тогаш ќе бидете фокусирани и ќе имате енергија потребна за сите активности во текот на денот.

Размислете за облекување

Дури и ако вежбате во најстудениот ден во годината, не треба да облекувате премногу слоеви облека на себе. Во тој случај, можете да се прегреете и многу ќе се потите.

Инаку, за време на екстремно топли денови, изберете материјали што ќе и овозможат на вашата кожа да дише и изберете облека што ќе ви биде пријатна, ќе ја олади кожата и ќе ви овозможи слободно движење. Покрај тоа, направете го вашиот прв избор секогаш памучна облека, бидејќи тие најдобро ќе ја апсорбираат потта.

Прескокнете го статичкото загревање

Нема да имате голема корист ако се истегнете во седечка, стоечка или лежечка позиција пред да започнете со обука. Покрај тоа, постои мислење дека ќе ја намалите ефикасноста на обуката на тој начин, а тоа е особено точно ако одите на трчање.

Не консумирајте кафе пред тренинг

Иако кафето е добар природен стимуланс, не се препорачува да се консумира непосредно пред тренинг затоа што понекогаш може да предизвика грчеви во стомакот, контракции на дебелото црево или побрзо отчукување на срцето.

Често се случува луѓето кои пијат кафе непосредно пред вежбање да бидат понервозни од вообичаеното, што секако не е пожелно, бидејќи тоа значи дека ќе бидат помалку фокусирани на тренинг и со тоа ќе го зголемат ризикот од повреда.

Претходна Навики на мажите кои не се привлечни за жените
Следна Реал Мадрид се лизна против Сосиедад и со тоа се оддалечи од борбата за титулата

Награден напис

Леклер ја освои пол-позицијата пред утрешната трка во Монако и погоди во ѕид

Возачот на Ферари, Чарлс Леклерк ја освои пол-позицијата пред утрешната трка за Големата награда на …

Шест фитнес митови кои го успоруваат слабеењето

Губењето тежина и маснотии е доволно предизвикувачки процес и без митови и дезинформации што дополнително …

Забрането е копирање на текст!