Телеком индустријата се свртува кон холографски повици

Водечките европски телекомуникациски оператори Deutsche Telekom, Orange, Telefónica и Vodafone, заедно со компанијата за длабока технологија (deep tehnology) Matsuko, спроведоа пилот програма за остварување холографски повици лесно и едноставно како телефонски повик преку меѓусебно поврзување, така што нивните корисници можат да се приклучат на заеднички холографски сесија за комуникација. Компаниите исто така развиваат платформа која ќе ги комбинира реалниот и виртуелниот свет преку мобилна врска, користејќи камера на паметен телефон за да генерира 2D видео кое потоа се прикажува во 3D холограми во облакот за да ги доведе гледачите во околина AR/VR/MR со јасност и острина досега невидена.

Платформата за тестирање ги користи атрибутите на поврзување на 5G (голема брзина, висок пропусен опсег и мала латентност) за да се надминат некои од предизвиците во создавањето реални 3D слики што постоеја до сега. Холограмите се создаваат со помош на селфи камерата на паметниот телефон за снимање и пренос на тродимензионална холограмска слика на личност во реално време пред да се обработат преку напреден 3D механизам за рендерирање.

По успешното завршување на првата фаза од соработката, страните ќе продолжат да ја подобруваат основната технологија, со фокус на квалитетот на услугата. Партнерите моментално го истражуваат потенцијалот за испорака налик на емитување, создавајќи можност за реализација на цели настани или презентации виртуелно со неверојатен реализам. Идните апликации би можеле да вклучат комуникација од личност до личност или „личности до личности“, со што ќе се подобри комуникацијата во потрошувачките и деловните средини. Клучно за овој реализам е употребата на мобилната компјутерска технологија – таканаречена „дистрибуирана мрежа“ каде што мрежната и апликациската интелигенција функционира подалеку од мрежното јадро – значително подобрувајќи ја латентноста и пропусната моќ, кои се клучни за обезбедување најживописни и сигурни VR и искуства со мешана реалност.

Резултатите беа охрабрувачки, благодарение на 5G и врвната технологија. Претходните проблеми поврзани со решетката што го попречуваа непреченото и природно холографско движење на холограмите се решени. Понатаму, платформата MATSUKO гарантира дека крајниот резултат има придобивки од подобри резолуции на бои и текстура, зголемувајќи го реализмот кога гледате на паметен телефон или друг мобилен уред и без потреба од видео слушалки, ќе го подобри извонредното искуство.

„Метаверзум носи нова димензија во иднината на поврзувањето, со возбудливи нови искуства за комуникација со пријателите и семејството, па дури и поврзување на компаниите со нивните засегнати страни“. Овој доказ за концепт драматично ги преместува холографските комуникации од научна фантастика до вистински паметни телефони“, рече Алекс Фромент-Куртил, главен комерцијален директор на Водафон.

„Уверени сме дека во блиска иднина ќе можеме да им понудиме на нашите корисници нов начин на комуникација, користејќи ја оваа нова холографска технологија за да овозможиме поимпресивно искуство. Нашата соработка со Matsuko ќе помогне да се забрза оваа иновација и погрижете се да работи без разлика кој оператор ќе го изберете.

„Благодарение на оваа единствена соработка со повеќе оператори, ја подготвуваме нашата инфраструктура за да обезбедиме отворени, интероперабилни и лесни за користење холограмски комуникациски услуги. Прв, но значаен чекор кон метаверзумот, свет во кој Orange ќе ги поддржува своите корисници со нови искуства и можности за интеракција“, опишува Карин Дусер-Сарте, извршен потпретседател, маркетинг и дизајн, Orange Innovation.

„Ние сме во возбудлива фаза каде што се појавуваат нови технологии, а со нив и нови можности. Телефонски повик како личноста со која разговарам да стои пред мене е еден таков сон што сега се приближува до реалноста. Ги тестираме овие холографски повици заедно со други мобилни комуникациски компании. На крајот на краиштата, тие навистина имаат смисла само ако работат со сите, не само со клиентите на компанијата“, посочува вен фон Ашвеге, XR Topic Lead Global Devices Partnerships во Дојче Телеком.

„Целта на почетниот пилот беше да се испорача холографско искуство „еден на многу“ со виртуелизиран пристап на емитување што ќе и овозможи на публиката да види поединец виртуелно – како холограм – со неверојатен реализам“, објаснува Матус Кирчмаер, извршен директор. на Мацуко.

Претходна Чувството на љубов ја ублажува болката
Следна Леброн Џејмс повеќе не е меѓу топ 5-те најдобри НБА кошаркари

Награден напис

Carlex претстави одличен рестомод проект заснован на BMW Серија 6

Полската компанија Carlex Design ќе понуди обновено и изменето издание на еден од најубавите модели …

Како Роналдо ги решава проблемите

Португалскиот фудбалер Кристијано Роналдо реши да направи нов деловен потфат купувајќи ја медиумската компанија Кофина …

Don`t copy text!