„Суперхрана“ што треба да ги јадете секој ден

Ако сте еден од оние кои се држат до здрава храна, сигурно имате одредени намирници кои секојдневно се обидувате да ги внесете во вашата чинија. Еден од нив, кој е богат со хранливи материи и крие бројни здравствени придобивки, се семките.

Семките се сметаат за „суперхрана“, а луѓето ги користеле за лекување и исхрана уште од античко време. Поради нивните бројни придобивки, тие се тип на храна што треба да ја користите секој ден, а не само повремено.

„Изненадувачки тип на храна што треба да ја јадете секој ден, а веројатно и не, се семките. Само некои од одличните примери се оние од тиква, сончоглед, но и чиа, лен, коноп и афион“, вели експертот и нутриционист. Џастин Росадо.

Иако многумина мислат дека јаткастите плодови се „во предност“, Росадо верува дека токму семките можат да го преземат водството.

„Често засенети со јаткасти плодови, семките се како мали централи полни со здрави масти, есенцијални витамини, минерали и протеини. Здравствените придобивки од јадењето семиња вклучуваат ефекти за намалување на холестеролот и антиоксидантни својства“, продолжува таа, укажувајќи на ова истражување.

Здравите масти во семките играат клучна улога во апсорпцијата на микронутриенти во организмот.

„Семињата се богати со незаситени масти, за кои е познато дека ја подобруваат апсорпцијата и транспортот на витамините и содржат антиоксидантни својства“, објаснува нутриционистката Рејчел Фајн.

Чиа и лен семиња се број еден

Лененото семе се издвојува затоа што содржи антиоксиданси и есенцијална масна киселина позната како алфа-линоленска киселина (АЛА).

„Семињата од лен се најчесто користените и најчесто најекономичните семиња. Ленот е богат извор на лигнани, моќни фитохемикалии со антиоксидантни својства“, вели Фајн, истакнувајќи дека ленот содржи и најголем процент на омега-3 масни киселини (ALA). по порција. „АЛА масните киселини се претвораат во телото во ЕПА и ДХА, кои се две важни омега-3 масни киселини особено важни за здравјето на срцето и мозокот“, додава таа.

Таа потоа се сврте кон семето чиа: „Тие се богати со растворливи влакна, кои се покажаа дека го подобруваат холестеролот. Влакната, исто така, ни помагаат да останеме сити помеѓу оброците, го одржуваат шеќерот во крвта под контрола за одржлива енергија и промовираат редовно варење“, Фини поени. надвор.

„Чиа семињата се исто така одличен извор на калциум и за разлика од ленот, не им треба дополнителен чекор на мелење пред јадење (чиа е исто така полесно за телото да се вари без претходно да ги меле семките).

Како да внесете повеќе семиња

Експертите предлагаат да додадете една лажица семки во вашето утринско смути, каша за појадок или како крцкав прелив на вашата салата. Можете да ги додадете во овошје или да ги посипете на омилениот тост.

„Обидете се претходно да ги печете семките за идеална текстура и уште подобар вкус“, додава Росадо.

Семето од лен генерално треба да се меле претходно за да се вари и да ги има нивните целосни здравствени придобивки. Многу луѓе ги ставаат во овесна каша и јогурт, но овие семиња можете да ги додадете и во разни преливи за храна.

Исто така, добро е да се напомене дека повеќето од нив ќе останат свежи и до една година доколку ги чувате во херметички затворени садови во фрижидер.

Секако, како и кај сите намирници, така и со овој вид на храна не треба да се претерува. Семињата, како и јаткастите плодови, се богати со калории.

„Најдобриот совет да ги искористите придобивките од семките би било да се придржувате до препорачаната големина на порција од една четвртина од чаша“, препорачуваат експертите.

Претходна Уникатен кабриолет MINI Cooper SE
Следна Мајкрософт би можел во 2024 година да го претстави Windows 12

Награден напис

Evanescence – Bring Me To Life 

Уживајте во прекрасната музика на нашиот портал и на нашето ново интернет радио. Слушајте музика …

YouTube тестира четбот кој ќе се појавува под клиповите

Видео сервисот YouTube спроведува експеримент кој вклучува нов четбот дизајниран да им обезбеди на корисниците …

Don`t copy text!