Денес претежно е електронски контролиран и дистрибуира гориво кон филтерот и понатаму кон моторот.
Да се нарече пумпата за гориво витален дел од автомобилот е точно, но тоа се и многу други елементи на возилото. Дефект на многу од нив повлекува големи проблеми и често предвремено стареење на возилото. Пумпата за гориво има едноставна задача да го турка горивото од резервоарот до моторот.
Денес претежно е електронски контролиран и дистрибуира гориво кон филтерот и понатаму кон моторот. Денес пумпите најчесто се наоѓаат во резервоарот за гориво, а поретко на патот помеѓу резервоарот и моторот. Повеќето пумпи треба да траат дури и откако автомобилот ќе помине 100.000 милји и нивната замена не е дел од редовниот распоред за одржување на возилото.
Како да почувствувате дека автомобилот има проблем со пумпата за гориво?
Зголемената потрошувачка на гориво се јавува затоа што безбедносниот вентил во пумпата не се отвора. Поради ова, повеќе гориво влегува во моторот отколку што треба. Еден можен симптом е звукот на крцкање од моторот поради пумпата што испорачува нерамномерно количество гориво. Зголемување на температурата на моторот и негово често гасење Губење на моќност кога автомобилот е под оптоварување (на ридови или кога превезува многу патници и товар). Пад на притисокот на горивото што може да се забележи на таблата со инструменти во автомобилот. Може да дојде и до краткорочно забрзување на возилото (иако не сте ја притиснале педалата за гас), поради неправилен притисок во пумпата за гориво.
Конечно, моторот нема да започне ако пумпата е неисправна. Исто така, не е добро постојано да се вози на резерва бидејќи горивото во резервоарот има функција да ја лади пумпата.
Поради ова може да се случат и други дефекти на други делови од возилото. Затоа, бидете внимателни и по првите проблеми појдете кај механичарот и заменете ја пумпата.
Исто така, добро ќе ја одржувате пумпата за гориво со редовно менување на филтерот за гориво.