Откако Maserati го претстави купето Ghibli на Саемот за автомобили во Торино во 1968 година, моделот брзо стана миленик на џет-сетот, а побарувачката за кабриолетот набрзо порасна. За да ги задоволи клиентите, Maserati нарача прототип од Ghia.
Примерот на фотографиите е прв од вкупно 125 произведени и го носи бројот на шасијата 1001, а има неколку уникатни детали. Врз основа на неверојатната каросерија на Џорџето Џуџаро, тој се разликува од примерите на производство по рачките поставени на овалните вдлабнатини, како и недостатокот на капаче за гориво скриено во багажникот. Капакот на багажникот е подолг на прототипот во споредба со серискиот модел, а се карактеризира со линија која исто така ја зголемува ригидноста. Радио антената е на различна локација, а логоата се поставени заедно на страната на возачот, наместо по едно на секоја страна од задниот дел.
Механички, прототипот е сличен на сериската верзија на Ghibli Spyder, а јавноста го запозна бидејќи се појави на салонот во Торино во 1968 година. Беше транспортиран во Америка во 1970-тите и се чуваше во складиште до 1980-тите. Со текот на годините беа направени одредени промени, меѓу другото беа поставени странични ретровизори и звучници.
Во 2018 година автомобилот беше продаден на аукција, по што новиот сопственик го испрати на реставрација во RM Auto Restoration. Процесот вклучуваше целосна обнова на моторот, карбураторот Вебер, дистрибутерот и менувачот, како и сопирачките и суспензијата. Поправен е и фрижидерот, а поставени се нови инсталации, пумпа за вода и црева.
Контролната табла е покриена со кафеава кожа на Maserati, како и седиштата и речиси комплетната внатрешност, а бандажите на Campagnolo се реставрирани и сега имаат нови гуми Pirelli Cinturato на нив.
Телото беше целосно соголено и обоено во Giallo боја, а обновен е и мекиот покрив. Реставрацијата чинела 422.000 долари, а автомобилот се проценува дека ќе достигне цена помеѓу 1,25 и 1,6 милиони долари на аукцијата на 19 август.