Пет правила за масирање на ерогени зони и будење на љубовникот во вас

Ако сакате да дадете несебично и љубовно задоволство на партнерката, почестете јо со сензуална масажа која ќе открие нови чувствителни области и ќе ве подготви за водење љубов. Иако треба да одвоите малку повеќе време за масажа, за целосно да уживате во неа, секоја секунда уживање ќе вреди.

  1. Чувајте ја просторијата топла и пријатна, создадете смирувачка атмосфера со слабо осветлување, мека музика и миризливи свеќи. Нека вашата партнерка легне на голема крпа на креветот или на подот.

За масажа, секогаш користете масло со добар квалитет (растително масло) како што е бадемово масло. Ставете од маслото на едната дланка, истријте ги рацете, а потоа нежно и постепено галете го секој дел од телото на ваш партнерката со широки зафати.

  1. Иако е примамливо да имате голо, еластично тело под прстите, барем првично избегнувајте ги најсексуалните чувствителни области. Целта е да се постигне возбуда на релаксиран начин, иритирајќи ги ерогените зони само кога страста на вашиот партнер започнува да расте. Започнете со рамењата и грбот, а потоа преминете на задникот и задниот дел на нозете. После тоа, нека партнерката се сврти и масирајте ги рацете, градите, стомакот и предниот дел на нозете.

 

 

  1. Започнете ја масажата со лесен допир. Рацете прилагодете ги на обликот на телото на вашиот партнер и полека зголемете го притисокот. Ослободете го притисокот пред да преминете на следниот дел од телото. Дозволете му и да ве води низ масажата и да ви каже што сака. Прилагодете го притисокот според нејзиното барање.
  2. Дури и кога додавате масло, држете ја едната рака на партнерката. Едноставно, истурете го маслото над раката што е во контакт со вашиот партнер и со другата рака истријте ја во нејзиното тело. Стиснете или месете ги месните области, особено таму каде што чувствувате напнатост, како што се напнати мускули. Но, не со премногу груби зафати затоа што целта на масажата е релаксација и возбуда.
  3. За да додадете шарм на масажата, ставете го маслото за масажа во мал сад и додадете неколку капки есенцијално масло од ароматерапија. Овие масла се со висока концентрација и не треба да се користат сами или да се нанесуваат на најчувствителните делови на телото. Маслата од лаванда и здравец имаат смирувачки ефект, риган ги релаксира уморни мускули, а маслото од сандалово дрво се релаксира и има афродизијачки својства.
Претходна The Kasbah – Nais Balamo
Следна На македонскиот пазар се појави HUAWEI MatePad 11

Награден напис

Шест фитнес митови кои го успоруваат слабеењето

Губењето тежина и маснотии е доволно предизвикувачки процес и без митови и дезинформации што дополнително …

Bugatti Chiron Pur Sport против борбен авион

Бугати организираше интересен дуел за забрзување, а силите на пистата беа измерени со Chiron и …

Забрането е копирање на текст!