Во Рено одлучија освежениот Мегане РС да го понудат само во комбинација со автоматски менувач со две спојки.
Љубителите на традиционалните решенија сега ќе мора да го бараат својот спортски автомобил од C-сегментот во друга компанија, бидејќи Renault се откажа од редизајниран 6-брзински менувач со воведувањето на редизајнираниот Mégane RS, а Mégane RS (и RS Trophy) сега ќе се нуди со само 7 -брзински автоматски менувач потпомогнат од две спојки.
Со автоматскиот менувач останува вртежениот момент (400 Nm) што го нуди дволитарскиот четирицилиндричен турбо-бензински мотор (300 КС), а покрај функцијата „Контрола на лансирање“, постои можност за „рафално“ менување на брзината до најниска можна брзина во однос на брзината на движење.
За основниот Mégane RS, Cup шасијата повеќе не е достапна како опција (заедно соблокада на диференцијалот) како стандардна во верзијата RS Trophy, а управувањето над двете оски (што ги подели мислењата и не се користеше во моделот Trophy-R) останува стандардна опција за двете верзии.
Освежениот Mégane RS се разликува однадвор со различно дизајнираните 19-инчни тркала на верзијата RS Trophy и минималните промени во куќиштата на LED светлата, а новините во ентериерот се поврзани со мултимедијалниот систем „позајмен“ од сегашниот Clio и новиот 10,2-инчен TFT инструмент табла. Опционалните седишта Recaro и воланот покриен со Алкантара остануваат на изборната листа за обете верзии.