Германската тјунинг компанија се погрижи „open-air“ двоседот на Ферари на да има 704 КС наместо 620.
Кога се појави наследникот на слично замислениот калифорниски модел, кој се крие зад името Портофино, Ферари сметаше дека 600 КС би биле сосема доволни за новиот „open-air“ двосед на придвижуван од 3,9-литарски битурбо V8 мотор.
Не траеше долго, бидејќи во Маранело, три години по премиерата на Портофино, ја претставија верзијата M (Modificata), со неколку подобрувања и дополнителни 20 КС.
Сето горенаведено не им е доволно на специјалистите во познатата германска тјунинг компанија Новитек, па подготвија завршен пакет за Портофино M со кој наследникот на Калифорнија е придвижуван од 704 КС, а новата максимална вредност на вртежниот момент е 882 Nm.
Со дополнителни 84 КС и 122 Nm, двоседот сега достигнува од 0 до 100 km/h за 3,1 секунда и развива 325 km/h, а остатокот од тјунингот што го дели Портофино M од стандардниот модел се однесува на неколку нови карбонски елементи и комплет нови бандажи од 21 и 22 инчи (Vossen) со гуми 255/30 ZR 21 напред и 315/25 ZR 22 задни.
Подот на автомобилот е поблиску до подлогата за дополнителни 35 милиметри, а од Новитек велат дека зголемената „стабилна“ под предната обвивка нема да има негативно влијание врз работниот век на моторот.