Audi Sport ќе направи само 333 примероци од суперспортскиот двосед R8 GT, а почетната цена на последниот Audi придвижуван од атмосферски V10 мотор е 225.000 евра.
По минатомесечната објава во која Audi откри дека нивниот најбрз модел наскоро ќе се пензионира во одделот Audi Sport, тие подготвија ограничена едиција на суперспортски двосед, што претставува „врв на одјавување“ за R8, чиј наследник , очигледно, ќе се напојува само од електромотори.
Најновиот Audi R8 (V10 GT RWD) се заснова на верзијата R8 V10 Performance и е вториот R8 што го носи значката GT. Го придвижува централно лоциран 5,2-литарски атмосферски V10 мотор кој развива 620 коњски сили и 580 Nm максимален вртежен момент, кој се распределува само на задната оска (RWD) со рафиниран 7-брзински автоматски менувач со двојна спојка.
Со неколку работни програми кои се грижат за оптимален пренос на силата на задната оска во секоја ситуација, но и дваесет килограми помалку од стандардниот R8 RWD, R8 GT достигнува 100 km/h за 3,4 секунди, а максималната брзина е повеќе од 320 km/h.
Меѓу деталите што го одвојуваат најновиот R8 од останатиот дел од компанијата се специјалните тркала од 20 инчи со гуми Michelin Sport Cup 2 и неколку карбонски додатоци за каросеријата. Стандардна опрема вклучува карбон-керамички сопирачки. Црната и црвената боја доминираат во кожениот ентериер обложен со алкантара. Тука е и неизбежното потсетување за серискиот број на моделот (000/333), а купувачите ќе можат да избираат меѓу три бои на каросеријата.
„Последниот мохикан“ на Audi, кој со себе го носи извонредниот звук на издувниот систем и атмосферскиот V10 мотор, ќе пристигне во продажните салони ширум светот на почетокот на следната година. Нема сомнеж дека ќе ги пронајде своите сопственици во рекордно време.