Приватната патека на FERRARI, La Pista di Fiorano, слави половина век постоење, а сега на неа пристигна и првиот електричен спортист.
Станува збор за Ferrari 250 Testa Rossa, но во малку поинаков размер и со електричен погон. Кога ќе кажеме дека зад овој автомобил стои Little Car Company, работите стануваат појасни. Во секој случај, малкумина очекуваа овој мал автомобил да стигне до познатата патека.
Тој беше донесен од Top Gear и Оли Кју како возач. Бидејќи Ферари го одложи производството на ваква реплика, се создаде можност мал автомобил со слаб погон да се појави во друштво на најбрзите во светот и да го тестира овој речиси свет асфалт.
Поточно, се работи за 16,2 КС максимална моќност и максимална брзина од 80 km/h. И за разлика од Baby Bugatti, оваа играчка е забележливо полесна за управување, објаснува Кју. Имајте на ум дека оваа оригинална реплика чини дури 94.000 евра.
„Ова возило прекрасно се справува. Многу е стабилно и има некои од карактеристиките на голем спортски автомобил“, објаснува Кју. За пофалба се и сопирачките.
Рекордот во кругот го држи Ф1 болидот Ферари 2004 година, управуван од Михаел Шумахер со време од 1:19 мин. Електричниот „Ферари“ ја заврши работата за 2:26,97 мин, што е доволно за да биде првиот и најбрз електричен автомобил на патеката на Ферари. Тоа не е најбрзиот автомобил, тој е непристојно скап за играчка, но е „најзабавниот електричен автомобил“, заклучи Top Gear.