Кина тврди дека го решила проблемот со зависноста на младите од гејмингот

Во извештајот на Кинескиот комитет за индустрија на игри се наведува дека младите ја надминале зависноста од видео игрите.

Овој извештај може да влијае на официјалните лица, кои претходно ги нарекуваа видео игрите „духовен опиум“, да ги олеснат сегашните строги ограничувања за игри. Од август 2021 година, на децата им е забрането да играат видео игри повеќе од три часа неделно.

Секторот за игри е исто така погоден од „замрзнувањето“ на официјалните одобренија за издавање нови наслови, што е дел од поголема мерка на кинеските власти насочена кон регулирање на огромниот кинески технолошки сектор, кој вклучува гиганти како што е Tencent, еден од најголемите компании во светот на видео игрите.

Истражувачката агенција CNG учествуваше во подготовката на извештајот и ги даде своите податоци, кои покажуваат дека 75 отсто од младите гејмери ​​играле видео игри помалку од три часа неделно. Кинеските компании за игри како Tencent постигнаа „неверојатни резултати“, се вели во извештајот.

Кинеската влада тврди дека зависноста од игри резултирала со зголемена миопија, слаба концентрација, проблеми со менталното здравје и нарушувања на спиењето. Загриженоста за времето поминато на екранот се зголеми поради заклучувањето наметнато поради пандемијата на коронавирус, поради што фокусот е на учењето преку Интернет.

По ограничувањата за игри, кинеската верзија на TikTok, наречена Douyin, им забрани на луѓето помлади од 14 години да ја користат платформата повеќе од 40 минути дневно.

Меѓутоа, со доаѓањето на зимата и зголемувањето на бројот на заразени со коронавирус во Кина, децата поминуваат повеќе време дома, а некои родители им дозволуваат пристап до нивните профили за да ги забавуваат.

Играњето исто така стана попопуларно кај возрасните Кинези. Весникот Чајна Дејли објави дека луѓето кои живеат во домови за стари лица, исто така, почнале да играат онлајн игри за „да ја зголемат врската со нивните внуци“.

Сепак, експертите на азискиот пазар на игри од компанијата Niko Partners изјавија дека падот на приходите во Кина е всушност позадината на извештајот. Сепак, основачот Лиза Козмас Хансон тврди дека иднината изгледа попозитивно со „замав во економијата, е-спортот, компјутерските игри и ентузијазмот меѓу 700 милиони гејмери ​​во Кина“.

„Со рестартирање на одобрувањата за игри и прилагодување на регулативите за млади на локално ниво, гледаме развој на попозитивен исход“, рече Хансен.

Претходна Единствениот Ferrari Enzo во фабрички мат црна боја
Следна Прекумерното консумирање на одредени пијалоци го зголемува ризикот од срцев удар

Награден напис

Carlex претстави одличен рестомод проект заснован на BMW Серија 6

Полската компанија Carlex Design ќе понуди обновено и изменето издание на еден од најубавите модели …

Како Роналдо ги решава проблемите

Португалскиот фудбалер Кристијано Роналдо реши да направи нов деловен потфат купувајќи ја медиумската компанија Кофина …

Don`t copy text!