Инстаграм доби уште еден новитет кој ќе биде особено корисен за оние кои купуваат работи преку Интернет.
Ова е опција која ви овозможува да купувате работи преку разговор, а достапна е за „квалификувани мали бизниси“. Благодарение на оваа опција, корисникот ќе може да ја потврди својата нарачка, да креира барање за плаќање или да прима плаќање, сето тоа преку интерфејсот за разговор. Доброто е што се останува на едно место, прашањата на корисникот, одговорот на продавачот и сета друга меѓусебна комуникација, но и информациите за нарачката, испораката и следењето на пратката.
Мета, матичната компанија на Инстаграм, тврди дека една милијарда луѓе испраќаат пораки на деловни профили секоја недела низ нејзиното семејство на апликации, а со оглед на овој факт, Инстаграм сака да го подобри искуството на корисниците со нивните омилени бизниси. Така се „роди“ нова функција.
Во официјалното соопштение се наведува карго сценарио во кое корисникот е заинтересиран за ранец и контактира со продавачот преку директни пораки на Инстаграм, како тие комуницираат, а потоа задоволниот клиент го нарачува производот директно во разговорот. Покрај тоа, можно е да му поставувате дополнителни прашања на продавачот во истиот разговор, како и да ја следите пратката. Мета плаќање може да се користи за купување.
Истото важи и за продавачите, т.е. бизнисите, кои можат да одговараат на прашања на клиентите во реално време, да ги потврдат деталите за купување, да креираат барања за плаќање со фотографија на производот и цена, а потоа да примаат плаќање, сето тоа во директни пораки.