Американски истражувачи тврдат дека можете да вежбате со маска затоа што не пречи во дишењето

Во време на пандемијата на коронавирот, експертите ширум светот препорачуваат носење заштитни маски, а тоа значи носење маски дури и за време на тренинг.

Сепак, многумина протестираат против ваквите правила, тврдејќи дека носењето маски за време на тренингот е непријатно и дека им е тешко да дишат. Но, се чини дека овие се само изговори, бидејќи новото истражување во САД го покажа спротивното.

Експертите велат дека носењето маска всушност не го попречува дишењето за време на вежбање, барем ако се верува на новата анализа објавена во „Меѓународен весник за истражување на животната средина и јавно здравје“.

Истражувачите ги измериле нивоата на кислород во крвта и мускулите на 14 физички активни и здрави учесници за време на тестот за аеробна кондиција. Тестот се применувал три пати, еднаш додека учесниците носеле платнена маска, еднаш додека носеле хируршка маска и еднаш додека вежбале без масаи. Податоците не откриваат докази дека дишењето било тешко за време на обуката во кој било од овие случаи.

„Нашите откритија се важни затоа што тие укажуваат на тоа дека луѓето можат да носат маски за време на интензивно вежбање без штетни ефекти врз перформансите и минимално влијание врз оксигенацијата на крвта и мускулите“, велат истражувачите.

Тоа е, носењето маска нема да го намали нивото на кислород. Може да го добиете целиот кислород што ви треба, а нивото на јаглерод диоксид не се зголемува.

Причината зошто ќе почувствувате потреба да застанете и да застанете без здив за време на обуката, објаснуваат истражувачите, е што маската може да промовира различни модели на дишење. Бидејќи повеќето луѓе не се навикнати да носат маска, тоа може да предизвика сензација што ги прави да се чувствуваат непријатно и вознемирено.

Д-р Кристофер Јуинг, канадски експерт за бели дробови, објасни дека кога чувствуваме непријатност, дури и потсвесно, тоа може да го промени начинот на дишење.

Ова може да резултира во тоа лицето да дише премногу брзо или премногу бавно, да се чувствува вртоглавица, гадење или потење повеќе. Но, тоа не е затоа што не добивате доволно кислород, наведува Men’s Health.

Награден напис

Armin van Buuren feat. Josh Cumbee – Sunny Days

Armin van Buuren feat. Josh Cumbee – Sunny Days

Петр Чех се врати од пензија и бранеше за Челси

Чешкиот голман Петр Чех по една сезона се врати во активниот фудбал и бранеше на …

Забрането е копирање на текст!