Познато е дека режисерот Џорџ Милер и продуцентите на „Mad Max: Wild Road“ од 2015 година направија огромни напори за да конструираат употребливи пост-апокалиптични возила за филмот. Секој модифициран автомобил што се гледа во филмот, од товарниот камион War Rig до двојниот камион-чудовиште Caddy до резервоарот Dodge Charger, всушност е дизајниран да дејствува како вистинска работна машина, а не само како филмска фантазија. Филмот беше успешен во кината, а има статус на голем миленик на критичарите.
YouTube каналот Mad Max Bible неодамна објави видео во кое детално објаснува колку од автомобилите во филмот се барем приближно недовршени, а всушност колку може да очекувате од деловите на возилата собрани во пустинската пустелија. Каскадерските автомобили што се користат за филмови обично се укинуваат по снимањето. Возилата се создадени да траат за времетраењето на снимањето на филмот или во многу случаи само една акциона сцена.
Gigahorse, близнакот Кадилак и борбеното возило на главниот негативец Immortan Joe, всушност се придвижува од работен W16 мотор со 1.200 коњски сили. Моторите се двојни Chevy V8, зафатнина од 8,1 литри (секој) со полначи и менувач на камион Алисон, кој го заменил менувачот за време на снимањето кога стана очигледно дека ќе треба да се поправа по секоја сцена. Со неколку лажни детали, ова возило тешко 16,5 тони на крајот беше способно да достигне 100 km/h.
За жал, видеото потврдува дека едно од најимпресивните возила во филмот – тенк кој користи тело на Dodge Charger Peacemaker – е апсолутно бескорисен. Ripsaw EV1 кој користеше траки пристигна во Австралија полн со градежни грешки, како нецелосно заварување и недоволно ладење, па на крајот од снимањето беше „потиснат“ на задоволство на сите што мораа да работат со него. Некои од автомобилите прикажани во ова видео беа толку опасни што дури и не беа возени во филмот или беа целосно отсечени од него. Mad Max Bible планира да објави повеќе видеа за некои од другите 100 необични возила изградени за Wild Road.